Kicsit szar érzés minden postot úgy kezdenem mostanság, hogy "bocsi, hogy hanyagoltam a blogot, meg hogy nem vagyok naprakész", meg hasonlók, de hát ez van, nem érek rá írogatni, talán jövő héttel megváltozik a dolog, de nem ígérek semmit...

Szakdolgozatommal már a vége felé járok, többek között annak az írása miatt nem voltam aktív a héten. Szerencsére sokat már úgysem tökölhetek vele, hiszen jövő héten le kell adni, úgyhogy így vagy úgy, de be lesz fejezve ez a "project". Persze azt koránt sem állíthatom, hogy ezzel le van tudva minden kötelezettségem, hiszen csütörtökön még ott van a Brókernetes vizsga, aztán rá két hétre kezdődik a vizsgaidőszak, illetve a nyelvvizsgák is.

Sajnos tegnap Rakehell-re sem tudtam menni, aki ott volt írhatna egy pár soros beszámolót, hogy mit hagytam ki... Azért szerencsére jól telt mind a péntek, mind a szombat este: Ábelékkal, Csabival mulattuk az időt egy kis vízipipázás, sörözés keretében :)


Mindenesetre a héten sikeresen letettem elsőre a forgalmi vizsgát és hamarosan a jogsi a kezemben lesz. Szerdától mehetek be az okmányirodába és ha minden igaz akkor 1 hét alatt ki is küldik. Ha minden akadálymentesen zajlik, akkor május 1-jén már kocsival megyünk Újvárosba és egy garázsparty keretében meg is ünnepeljük a sikeremet :)

Ha valami hiba csúszna a dologba, akkor se fogok búsulni, ugyanis azt hiszem elárulhatom azt az infót, amiről így az UNG team-en belül már egy ideje beszélgetünk. Konkrétan azt, hogy május 16-ára egy hivatalos bulit tervezünk.

A lineup-ot már félig meddig letisztáztuk, most már csak pár visszajelzésre várunk. A flyer is készülőben van. Egyenlőre még nem árulok el konkrétumokat, mert még ezer dolog változhat, azonban május második felében mindenképpen készüljetek egy jó kis bulira! ;)


Említettem, hogy meghalt az erősítőm és többe kerülne a javíttatása, mint amennyit ér, úgyhogy igencsak le voltam törve a napokban, hogy itt állnak a fasza hangfalaim, de ha zenélni szeretnék, akkor be kell érnem a kemény 12W-os 2.1-es rendszeremmel, hiszen erősítő hiányában csak a számítógépen keresztül tudok zenét hallgatni/mixelni. Mondanom se kell, hogy kis túlzással hangosabb a fülesem, mint ez a 2 kis mini hangfalam, úgyhogy túl nagy élvezetet nem okozott, vagyis pontosabban semmilyen élvezetet nem okozott, hiszen így képtelen voltam zenélni...

Mivel anyagilag most nem állok úgy, hogy beruházzak egy új erősítőre, viszont zenélés nélkül fél ember vagyok, ezért elkezdtem mérlegelni a lehetőségeimet. Rájöttem, hogy igazából apának van lent egy fasza erősítője és sikerült meggyőznöm, hogy tulajdonképpen nincs is rá neki szüksége, hiszen úgyis csak az 5.1-es DVD filmekhez használja, úgyhogy közöltem vele a szuper ötletemet, hogy adja nekem, hiszen ő nem használja ki a drágát :D Apa egy áldott jó ember és képzeljétek nekem adta, úgyhogy most már 5×100W-al kínozhatom a szomszédokat és drága szüleimet :D:D:D
Nesztek egy kép a kincsemről:

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr21074754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása