Today: 2009-01-30

Címkék: hír info saját dunaújváros 2009 0 day

2009.01.30. 19:17

Nem is tudom, hogy tehettem ilyet, de nem is írtam még Dunaújvárossal kapcsolatban, pedig holnap megyünk! Mondjuk lehet, hogy azért maradt ki eddig, mert egy full hirtelenötleten alapul az egész. Storm-mal beszélgettem pár napja msnen, amikor feldobja a kérdést, hogy nem-e megyek le most szombaton, én meg nem tehettem mást és beleegyeztem :D
Itt egy részlet a beszélgetésünkből, láthatjátok, hogy nehéz volt meggyőzni :)

[23:01] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: de most szombaton nincs kedved lejönni newcity-be ?
[23:01] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: lécci lécci
[23:01] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: :M
[23:01] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: most nemtok
[23:01] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: :S
[23:01] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: mer ?
[23:02] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: mert van progim
[23:02] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: de miért kéne mennem?
[23:02] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: csinálunk garázsbulit :M
[23:02] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: hc?:D
[23:02] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: egy ilyen kis haveri összeröffenés .. mixelgetés
[23:02] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: aha :)
[23:03] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: akkor megyek:D
[23:03] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: komoly ? :-O
[23:03] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: jaja:D
[23:03] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: de ne bassz fel
[23:03] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: télleg gyere akkor
[23:03] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: mondom
[23:03] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: hallod ...
[23:03] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: nyakon baszlak ha nem jösz :D
[23:03] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: de komolyan
[23:03] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: kell egy pofon?
[23:03] ŤĦΣ [Ħ4ЯĐČ0ŘΞ ĦΩŁŁΛИđ] ШΛŘŖłΩЯ: mondom bazmeg
[23:03] Ðĵ۰ŜŧσЯΣ|Ц.פ.א.: :D nah

Mixelésre, meg barátokkal levésre mindig kapható vagyok, most meg aztán főleg ki vagyok éhezve egy kis live musicra, hogy beadtam szervízbe a keverőmet :( Bezony, erről sem írtam, hiszen ez olyan szomorú dolog, hogy egész héten nem tudtam mixelni, hogy nem akartam tetézni azzal, hogy ezt így le is írom. Akkor most miért mondom el mégis? Mert most jött egy sms, hogy megjavították és átvehetem, szóval hétfőn már újra simogathatom az én lemezkéimet :D

Storm-mal ledumáltuk azt is, hogy habár a garázsparty csak este kezdődik, mi azért Zsanival már délután lemegyünk, ha már úgyis olyan ritkán találkozunk akkor használjuk már azt a kevés időt dumálgatásra.


 

Más: Nem szoktam csekkolgatni az explosion.hu-t, de Mercy blogjáról odatévedtem és fennakadt a szemem az új flyeren, ami gondolom a front lesz, a múltkori meg a back. Gyönyörködjetek ti is eme műalkotásokban:

                                      front:                                                           back:

Kattints a képre a nagyobb mérethez!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr81912952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mercenaryntx · http://yithian.freeblog.hu 2009.01.31. 22:10:25

Rosszul tippeltél, mivel "back" az csak egy Internetes teaser (múltkor is volt ilyen, ha emlékszel), míg a másik pedig a Tellurian-os bulira készített plakát lineup nélküli változata. Bár ez utóbbi 99%-ban meg fog egyezni a végleges fronttal, csak a HPL idézetet baszom vissza rá.

Az igazi back is majdnem kész már, holnap elvégzem rajta az utolsó simításokat, és azon nyomban tele lesz vele a net! :)

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2009.02.02. 15:22:59

thanks a felvilágosítást, majd nemsoká postolok egyet akkor a valódi flyerekkel kapcsolatban, meg lineup véleménnyel kibővítve :)
süti beállítások módosítása