Az elmúlt napok eseményei

Címkék: hír képek info saját 2008

2008.12.30. 22:52

Bizonyára többeknek feltűnt, hogy pár napja nem volt új bejegyzés a blogon. Ennek semmi különösebb oka nincs, egyszerűen nem voltam olyan hangulatba, hogy írogassak, másrészt olyan eget rengető dolog nem is történt. Persze azért valamivel csak sikerült eltölteni ezt a 3-4 napot, úgyhogy gondoltam pár sorban visszaemlékezem mi is történt a Karácsonyt követő néhány napban. (Jah egyébként karácsonyi képek itt)

26-án meglátogattuk keresztszüleimet Gödön, akikkel már régóta nem találkoztunk, így most egyben ünnepeltük a Mikulást és a Karácsonyt is. Kaptam egy remek inget, ami nagyon bejön, főleg a stílusa miatt, mert nem ilyen egyszínű, kimondottan öltönyhöz való, hanem kicsit lazább, színesebb, csíkos na és persze meglepő módon narancssárga :)

27-én ünnepelte édesanyám a xx. születésnapját :D Megleptem egy Manchester United-es kulcstartóval, mivel a Juventus mellet még nagy MU fan és kapott hozzá egy csokor virágot is :)

28-án azzal ébresztettek, hogy keljek mert megyünk venni nekem valami téliesebb cipőt, hogy ne fagyjon le a lábam ezekben a csípős időkben. Mit ragozzam? Így is történt... A cipő remek, tényleg jó, nem fagyott le benne ma a lábam, és drága sem volt szóval mindenképp megérte.

Ezeket a leszámítva a napjaim többi része mondhatni kissé egyhangúan, ám nem unalmasan telt. Mivel ebben a rohadt hidegben nem volt nagyon kedvem kimozdulni, így főleg itthon voltam, és mivel a család folyton itthon van, így mixelgetni nem nagyon tudtam, így hát koptattam az xboxot :) Hol Ricsi jött át, hogy délutántól éjfélig Fifázzunk, hol a 12 éves unokatesómmal, Krisztiánnal nyúztuk a gépet hajnalig és még asszonykámmal is pötyögtünk egy kicsit :)
Tegnap aztán Ábellal egy kocsikázás keretében vettem még 20 lemezt, hogy  ki tudjam írni a szépen bővülő játék kollekciómból néhány játékot, hiszen az összes torrent oldalon az ünnepek miatt free leech van, így megengedhettem magamnak, hogy 200 gigányi játékkal gyarapodjak a napokban :D

Most jut eszembe, majdnem elfelejtettem megemlíteni a legfontosabb hírt: Meg van a szilveszteri program, emberekkel le is van fixálva, így nem holnap este kell valami program után nézni. Kész csoda, hogy idén már néhány nappal újév előtt tudtuk, hogy mi is legyen a konkrét terv :)
Igazából semmi extra, de mégis jófélének néz ki a dolog, ami úgy néz ki, hogy nálunk leszünk bár barátommal, barátnőikkel. Szóval ilyen kis beszélgetős, baromkodós, iszogatós kis ünnepelgetés lesz és nem züllés valami jó kis discoban pfff... :)

Na ennyit az elmúlt napokról, amik ma történtek azoknak külön bejegyzést szánok, amik hamarosan olvashatóak lesznek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr89849494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása