Papundekli

Címkék: saját 2009 0 day

2009.01.17. 04:48

Lefogadom, hogy most sokan értetlenkedve nézitek ezt a képet itt balra és nem értitek mit is akarok ezzel. Nem akarok ezzel kapcsolatban semmit írni, aki tegnap érintett volt az ügyben az úgyis érti :)

 

 

 

Nos azt nem mondhatnám, hogy az este unalmasra, vagy szomorúra sikerült volna, hiszen ennyi röhögésben már rég volt részem :D A pontos idő hajnal 4 óra 32 perc és nemrég sikerült hazaérnem Ábeléktól. De mivel nem jön álom a szememre gonoltam már most megírom az estével kapcsolatos blogbejegyzésem.

Az alkalom ami miatt összegyűltünk tegnap este nem más mint, hogy Ábel a napokban töltötte be 20. életévét aztán úgy gondoltuk, hogy egy szűk körben megünnepelhetnénk. Így is történt...

Az a vicces, hogy semmi extra nem történt, de mégis kurva jól éreztük magunkat, amit az is bizonyít, hogy eddig ott voltunk.

Jah mielőtt elfelejtem! Kaptam Dóritól egy igen kedves névnapi ajándékot, amit saját kezével alkotott nekem! Bizony, gyártott nekem egy mini Enzyme logo-t rézből.

A gyűrűmet azért tettem oda mellé, hogy jól látszódjon a méret. Tök durva, hogy ilyen mini és mégis hogy ki van dolgozva! 

Ugyan sok kép nem készült, de azt a párat feltoltam azért...
Megnézni ITT lehet, letölteni meg ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr16883961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása