Szép nap ez a mai több okból is: itt a hétvége és holnap megyünk Dunaújvárosba egy kis UNG-s összejövetelte, ráadásul ma elmaradt a suliban 1 órám, így már sokkal hamarabb hazaértem és van időm kicsit mixelgetni holnapra.
Jövő héten tartandó szülinapi bulimra is igen sokan visszajeleztek már, hogy jönnek, és ezúton is szeretném kérni azokat akik eddig nem reagáltak levelemre, hogy valamit írjanak vissza, mert hétfőn fogom lefoglalni a termet és kellene tudnom a létszámot!
Tegnap nagy nehezen befejeztem a szakmai beszámolóm megírásást (ezért is nem voltam kicsit inaktív a blogon, mert azt írogattam a napokban), ma pedig sikerült leadnom is, úgyhogy több gondom (remélhetőleg) nem lesz már vele.
Valamint a legfontosabb dolgot a legvégére tartogattam:

MEGÉRKEZETT A PROMO PLAKÁTOM!

Ahogy láthatjátok mellécsaptak nekem egy plakátot az 5 éves Club r_AW-ról is, aminek szintén nagyon happy vagyok, úgyhogy kedves Third Movement ezúton is szeretném megköszönni kedvességeteket és tudnotok kell, hogy nagy örömet okoztatok ezzel nekem :)

!20 Days left!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr57969696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2009.02.28. 11:50:54

Előre is boldog szülinapot habár ne mtom mikor van pontosan, én biztos belennék már rosálva 20 nap hamar elmegy és te egy olyan bulira jutsz ki megint amiről én meg még sokan csak álmodhatrnak:D jah néztem egy régebbi témár a line-uppal kapcsolatba és olvastam hogy nem kedveled TOA-kat pedig nem rooszak Breakcore/industrialba jó nem egy the dj producer de azé ott vannak ők is:D

romeo0 2009.03.01. 01:57:49

attilám ottleszek a partyn:)

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2009.03.01. 23:56:49

@F34R: köszi a jókívánságokat, amúgy 4-én születtem hivatlosan :)
@romeo0: oksa ;)
süti beállítások módosítása