Na most van egy szusszanatnyi időm, hogy írjak ide. Eddig elég pörgős napom volt, 11.20-kor hagytam el otthonom és 6ra sikerült hazaesnem. De nem telt hasztalanul a nap!
Először is elmentem Mercyhez és lebonyolítottuk a lemez vételt, mivel szegénykém egy télikabát helyett kapott 6 olyan lemezt amire az ég világon szüksége nem volt. Kettőtől sikerült megszabadítanom, így mindenki jól járt :)
Ezután átmásztam Pest másik végébe, a sulimba, hogy megvegyem az esti gólyabálra a jegyeket. Itt találkoztam Arnival, aki felhívta figyelmemet arra, hogy gólyabál előtt ugyanmár üljünk be valahova még mulatozni, hogy jobb kedvvel menjünk bulizni :)
Utána rohantam át Oktogon-ra, a Zaj Dj-be, mivel hívtak, hogy megérkezett a két RCA kábel, amit rendeltem. Gyorsan lebonyolítottam a vásárlást, majd siettem Blahára, ahol találkoztam asszonykámmal. Megkajáltunk a mekibe, majd mentünk Mr. Sale-be, hogy egy kis eleganciát öltsek magamra. Sajna szövetkabátot nem kaptam a méretemben, viszont vettem egy valag nyakkendőt 290 Ft/db árért + bedobtam a zacsiba két fasza inget is :D
Majd hazarobogtunk Zsanival és gyorsan megkopaszított, hogy a séróm is menő legyen, ne csak a ruházatom :D
Hát így sikerült hazakeverednem 6-ra. Na most viszont lépek, mert készülődök,  szervezkedek, hogy kivel-mikor-hol találkozik, összeszedem a sok fontos dolgot, ami kellhet estére, gyorsan kiírom Vicának a Zagar-t így fél év után, hogy egy szava se legyen :D 
Holnap a lemezekről természetesen dobok majd fel képet + 1-1 számot róluk, valamint némi kis infót és értékelést, amint azt már megszokhattátok tőlem :)
Gólyabál képek, holnap mennek fel ide, majd ha délután felkelek valamikor :)
Addig is csumida!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr79779954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azember · http://azember01.atw.hu 2008.11.21. 13:12:25

majd meséld már el h milyen volt a gólyabál.. én sajnáltam érte annyit:D

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.11.21. 19:16:59

szeva Sanyi, olvasd el az összefoglalómat :)
Amúgy kár hogy nem jöttél, jó lett volna egyet dumálni meg sírni a vidis storykon :D
süti beállítások módosítása