Drága egyetlenem tegnap részt vett egy hajmodellkedésen, ahol 3. helyet ért el. Ezúton is gratulálok neki és üzenem, hogy nagyon szeretlek és büszke vagyok rád és tudom, hogy milyen fontos mérföldkő volt az életedben, és tudom, hogy nem kell sok időnek eltelnie, hogy ne alanyként, hanem fodrászként is részt vehess ilyen versenyeken!

Tudom, hogy neki annyira nem tetszett, (amit nem értek, mert szerintem kurva jól áll neki ez az új stílus!) és félek lehet, hogy holnapra már másmilyen lesz, de azért reménykedek, hogy nem!

Bár képzelhetitek, hogy mindent meg tettem az ügy érdekébe, de hát az ő kő szívét nem hatotta meg a könyörgésem :(

:) :( !GONOSZ! :( :)

 

Azért megmutatom milyen szuper frizurát csináltak neki, még ha csak 1 napig is viselte (bár még nem késő meggodlnia magát, hogy így hagyja :P (IGEN, EZ CÉLZÁS VOLT DRÁGÁM!! :D )


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr73774486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsanee 2008.11.18. 21:34:48

HIHI ma már össze is vágattam,mert nem bírtam hogy mindenki bámul (valaki azt hiszi h én vágtam vagy a fodrász rontotta el ) és így olyan rossz volt,nem éreztem ól magam benne. Most viszont tök jó, mert "méhecske" vagyok :)
és tök jó kocós:)
De így is tetszem a drágámnak és mindenkinek, és MAGAMNAK:)
De jó lenne ha már én is ilyen versenyeken részt vennék és nyernék is :)
süti beállítások módosítása