Valentin nap

Címkék: saját 2009 zsani 0 day

2009.02.14. 21:50

Hát ma volt/van Valentin nap. Érdekes, hogy emberek mennyire máshogy gondolkoznak ezzel a nappal kapcsolatban. A legtöbbeknek ez a nap sokat jelent, a párok igyekeznek egymást minél ötletesebb ajándékkal meglepni és ezzel kifejezni érzéseiket a másik iránt, azonban akadnak olyanok is akik úgy vélekednek erről a napról, hogy semmi különös, és azért mert február 14-e van nem kell nagy felhajtást csapni. Valahol megértem mindkét "csapatot", főleg azokat, akiknek nincs kivel ünnepelniük a "szerelmesek napját" és végig kell nézniük, ahogy mások virággal, ajándékokkal mászkálnak az utcán stb...
Személy szerint én valahol a kettő között vagyok, és nekem természetes meglepni a drágámat valami aprósággal, azonban nem csinálok nagy ügyet abból, ha mondjuk másnap, vagy éppen előző nap ejtjük meg az ajándékozást és a romantikázást. Ezzel szemben az én jó asszonyom úgy véli, hogy február 14-én igenis kötelező együtt lennünk. Mivel tavaly elég nagy balhék voltak (többek közt emiatt is) köztünk, ezért úgy gondoltam, hogy ma akkor töltsük együtt ezt a napot.
Mivel Zsani ma volt fodrászvizsgán (amin mellesleg szokás szerint remekelt és büszke is vagyok rá nagyon), így hálisten megúsztam az egész napos enyelgést :D, de azért az estét együtt töltöttük, így tulajdonképpen mindketten megkaptuk, amit akartunk. Zsani megint megvillogtatta kreativitását és kaptam tőle egy The Warrior-os táblát, amit majd szépen fel is ragasztok a falamra, valamint kaptam mellé egy nagyon fasza nyakkendőt is. Hát én is megpróbáltam azért valami ötleteset kitalálni, ami többé kevésbé szerintem sikerült is a szív alakú virággal és persze nem hiányozhatott a vörös rózsa sem, amit megspékeltem egy piros szívvel meg ilyen lógós szarsággal :D Ráadásul annyira a kedvére tettem az én egyetlenemnek, hogy megnéztem vele a TV-ben a Hajrá csajok című borzalmat is és mellé leszedtem neki eme remek szériának a maradék két részét is... Azt ne is mondjam, hogy mennyire fáj a szívem amikor ilyennel rombolom az arányomat egy torrent oldalon, de hát mindent a nőkért nem?
Hát nálunk így telt ez a nap, vagyis pontosabban az este, remélem, hogy más pároknak is kellemesre sikeredett a mai nap, illetve akinek nem volt kivel romantikáznia az sikeresen italba fojtotta bánatát (vagy örömét?) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr17943015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása