4 new vinyls

Címkék: vinyl hardcore hír info saját hollandia music 2009

2009.04.25. 16:07

Nagy örömömre megérkezett tegnap a rendelt csomagjaim közül kettő is. Amit Recess-ről rendeltem, annak már itt volt az ideje, szóval azon nem lepődtem meg különösebben, viszont azon már igen, hogy a 20-án rendelt Promo Type már 24-én délután megérkezett, ráadásul úgy, hogy a legolcsóbb, leglassabb szállítási módot választom mindig.

A meglepetések ezzel még nem értek véget, mert amikor kinyotottam a csomagot, a lemez mellől kiesett egy Third Movement-es öngyújtó is :D Nem tudom, hogy került bele, de nem szerepel az invoice-on se tételként, úgyhogy vagy ajándék, vagy véletlenül hozzám pakolták valakinek a rendelését. Vicces az egészben, hogy a Third Movement-tel nem először fordul elő az ilyen, egyszer már küldtek nekem egy Industrial Movement-es kulcstartót, amit szintén nem én rendeltem :D

Amúgy a két pack-ban a következő lemezek voltak benne:

  • (MOH075) Angerfist - No Fucking Soul
  • (NEO041) Nexes - The Sign
  • (T3RDM153) The Wishmaster - Silence Surrounds Me
  • (T3RDM155) Promo Type 010A - My Future Destiny

Mind a négy igazi műremek, gépen már rongyosra hallgattam őket és most, hogy már megvannak végre pakolhatom őket settekbe is.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr241085900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása