Nico & Tetta

Gangsta & Gangsta

[TRAX078]

A1. Gangsta & Gangsta
B1. Untouchables
B2. Intoxication

Finally!!! Megérkezett végre a vinyl, amiről kb 1 hete itt már írtam! Hosszú eltűnés után visszatér Nico és Tetta egy új stílust magukra öltve, amiben igazi "olasz maffiózoknak" tűnnek, habár nemvágom, hogy ehhez a számhoz miért megy ez a fajta dizájn, azért a borító mindenesetre jól mutat :) A lemezre került számból csak az Intoxication-t lehetett eddig ismerni, meg persze mától a Gangsta & Gangsta is napvilágot látott az új MOH albumon. Nagyon kíváncsi voltam már, hogy mi mást alkottak azalatt az idő alatt, amíg el voltak tűnve, hiszen a nagysikerű Revenge óta semmit nem lehetett Nico-ékról hallani. Kicsit csalódottan írom a következő sorokat, ugyanis meg kell monjdam, hogy a Gangsta-Gangsta meghallgatása önmagában nem okozott akkora élményt, mint szerettem volna. Hálisten persze volt már nem egyszer olyan, hogy az adott lemez B oldala jobbra sikerült mint a címadó dal és az. Az én ízlésem szerint most is ez történt, hiszen az Intoxication is egy nagyon remek szám, és a preview alapján a B1 is egy hasonlóan "egyedi" track lett, szóval részemről meg van bocsátva a Gangster gyengesége :)

Az őszintét megvallva nem találtam semmi különöst a "gengszteres" track-jükben akármennyire is pozitívan álltam hozzá. Jó kis mainstyle muzsika, de, míg például a napokban megjelent Emphasis Back On The Job hallgatása közben ugrálok a széken és el sem hiszem milyen jó zenét csináltak, addig ezt csak meghallgattam egyszer és kész. Aztán a biztonság kedvéért mégegyszer, de nem jött a várva várt "majdbeszarok hatás". Mondjuk a lyrics egyből ismerős volt, hiszen a nemrég megjelent Ophidian számban, a The Real-ben is felhasználták, de ha választanom kéne Ophidian mellett voksolnék.. No mindegy holnap újra próbálkozok a meghallgatással, hátha úgy járok mint a Promo Love is Gone-jával, hogy 1 nap alatt feldolgozom és jobban fog tetszeni :D
Viszont amint azt már félig-meddig említettem, az Intoxication az nekem nagyon bejön, iszonyatosan jó dallama van, de nagyon fura, hogy csak most adják ki. Kicsit olyan feeling mint a Redemption esetében volt anno...
Az Untouchables számomra nagy meglepetést okozott és ezt mindenképp pozitív értelemben értem! Jó kis változatos lyricset tartalmazó muzsika és tetszik a váltakozó basszus és dob, és ezekre még rátesz egy lapáttal, hogy mennyivel gyorsabb a másik kettőnél.

Összegezve nekem a B oldal nagyon tetszik, a B1 és B2 más-más miatt, így nem tudok nagyon rangsort tenni, viszont nem hinném, hogy az A oldalt valaha is fel fogom rakni... (de persze azért alszok rá mégegyet és reggel frissen és üdén is meg fogom hallgatni :D

Addig is hallgassátok ti is őket és döntsetek, hogy nektek mennyire jönnek be az új olasz szerzemények:

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr68817806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása