Jaj de szupi, mire hazaértem kreszről, megjött a Mikulás bácsi :D Hozott fincsi csokikat, cukrokat stb...

A drága barátnőm pedig meglepett engem egy Hardcore-os lanyard-dal ("nyakbaakasztóval"), köszönöm szépen :)

Viszont a Demolition lemezem még nem érkezett meg :(

Biztos mivel hosszú az út Hollandiából idáig, és mivel nincs hó, nem volt elég ideje a Télapónak mert biztos nehéz lehet a rénszarvasoknak húzni a puszta aszfalton :D

No sebaj, pár napot még csak kibírok valahogy. Főleg mivel ma megrendeltem az új Angerfist vinylt meg az Emphasis vinylt és már a karácsonyi Xbox360 projectet is elindítottam!

 

   

Végezetül itt egy kép az én személyes Mikulás nénimről :) Habár szakálla nincs, és nem hasonlít egy öreg bácsira, azért nekem Ő az igazi! (L)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr88806709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása