Valójában elég sok minden, úgyhogy engedjétek meg, hogy szenteljek ennek egy bejegyzést.

Reggel valami hirtelen ötlettől vezérelve kitaláltam, hogy nem ártana 2009-re érvényesíttetni az alkalmi munkavállalói könyvemet. Felhívtam asszonykámat, majd nem sokkal 9 után el is indultunk itthonról. Én eddig mindig a központi székhelyen voltam bent az Andrássy úton, de úgy gondoltam, hogy mivel van itt nem messze is egy kirendeltségük hát intézzük el ott. Arra nem gondoltam persze én naív, hogy fullon lesz a hely emberrel és mire fél óra után kaptam egy sorszámot akkor esett le, hogy az fasza, hogy van sorszámom, az viszont kevésbé, hogy még vagy 2 órát kéne sorban állnom. Mivel Zsaninak még eddig nem volt AM könyve, ő csináltatni akart volna és nem hosszabbíttatni, erre közölték, hogy ahhoz kérjük fáradjon be az Andrássy útra. Mondom anyád, aztán visszadobtam a sorszámot én is, és elindultunk az Andrássy útra. Nekem szerencsém volt, ugyanis kb 15 perc alatt végeztem a könyv megújítással. Persze előtte megkaptam a pofámba, hogy miért nem januárt 15-ig hoztam el. Nem estem kétségbe, mondom a nőnek, hogy eddig külföldön voltam és most értem csak haza. Erre jöttek a keresztkérdések mert nagyon rafkósak ám. Hol voltam? Mit csináltam kint? Mondom miközöd bazdmeg, vagyis ezt gondoltam ehelyett annyit mondtam, hogy Hollandiában dolgoztam. Hát, hogy látni szeretné az engedélyemet. Mondom neki, hogy feketén dolgoztam úgyhogy bekaphatod és ne baszogass, hanem csináld inkább a kurva könyvemet. Erre készségesen dúlva-fúlva kitöltötte...

Zsani ennél pechesebb volt, ugyanis őt okirathamisítással vádolták, amiért át merte írni a Taj kártyáján a számokat, hogy látszódjon belőlük valami. Na takarodjatok anyátokba, leléptünk, majd a Teve utca felé vettük az irányt, hogy új TAJ-t igényeljen. Végülis egy 2-3 óra sorban állás után akár sorra is kerültünk volna, és amikor ezt realizáltuk már fordultunk is ki az épületből. Szencáziós ez a magyarországi ügyintézés basszameg...

Észre sem vettük, hogy olyannyira sikerült elbaszni az időnket, hogy ő épphogy beért suliba, én meg éppen odaértem a találkapontra, ahol az oktatómmal volt a randi megbeszélve. Na innentől azért kellemesebben telt a nap hátralevő része és büszkén jelentem, hogy túl vagyok életem első forgalomban való közlekedésén is, ami nagyon tetszett és mégjobb, hogy elég jól ment minden. Nem gázoltam el senkit, nem mentem át egy piros lámpán sem és a kocsit sem törtem totál károsra :) És ami talán a legfontosabb: nagyon élveztem és tökre várom már csütörtököt, hogy újra volán mögé ülhessek :)

Napközben hívtak az utazási irodától is és közölték (én megjósoltam...), hogy az egyik apartman amit kinéztünk már fullon van, amit másodiknak jelöltünk ott viszont hálisten van hely. El is küldtem nekik az adatainkat és már reagáltak is, hogy reggel küldik a maradék információt, illetve a fizetés menetével kapcsolatos tudnivalókat.

Azonban egy probléma van ezzel a szállással kapcsolatban: a belső tér 1db nagy stúdió, ami azt jelenti, hogy nincsenek külön hálószobák. Ezt azért túl lehet élni, de Ábel unszolására írtam még egy e-mail-t az utazási irodának, melyben egy másik, kicsit drágább apartmanról érdeklődtem, ahol viszont lennének külön szobák. Szóval helyünk már biztosan van, most már csak az a kérdés, hogy pontosan milyen is lesz, de remélhetőleg holnapra ez is letisztázódik.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr98978169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása