Nemrég értem haza Dunaújvárosból, ezért csak most tudom megtenni a szokásos buli utáni beszámolómat.

Nem csak konkrétan a buliról szeretnék írni, hanem az előzményekről, is illetve egy kicsit ami utána történt.
Kezdve azzal, hogy köszönöm Ábelnak ezúton is a fuvarozást és ígérem lassan vége lesz ezeknek a szívesség kéréseknek ha meglesz a jogsim és majd viszonzom a kedvességed :)
Ezenkívül szeretném ezúton is megköszönni Storm-nak a szíves vendéglátást és, hogy meghúzhattuk magunkat nálatok, amíg jött értünk Ábel. Ja és köszi a fincsi vacsorát/reggelit/hajnalit, sose ettem még ilyen finom rántottát :D

Na és akkor most, hogy vége a hálálkodásnak koncentráljunk egy kicsit a bulira magára is.

Kapásból szeretném leszögezni, hogy én nagyon jól éreztem magam, és nem számít, hogy volt 1-2 affér...
Ezalatt arra gondolok, hogy a buli fél 7 helyett fél 4-ig tartott a paraszt tulaj jóvoltából. Ilyen kifogással, hogy "kevesen táncolnak", "kevés a fogyasztás" dumával tönkretenni, egy egyébként remek hangulatú bulit undorító dolog, pláne, hogy mindenki ott vedelte a piájukat, így ez a fogyasztásos duma full szar kifogás, pláne, hogy az előzetes egyeztetésben nem szerepelt pontos összeg, amit el kellett volna érnie a bevételnek.
Hogy egy kicsit előrerohanjak a történetben, azért jó volt látni, amikor fél 4-kor lebaszták az áramot, hogy a magyar gabberek azért a full sötétben és zene nélkül is remekül elvannak az Army Of Hardcore-t, vagy éppen Rotterdam Hooligans-t skandálva :)

Ez a videó mosolyra fakasztja az embert, és azért ebből is látszik, hogy hiába vagyunk kevesen, de amíg vannak ezek az elhivatott gabberek addig mondjon bárki bármit, de nem fog kihalni a hardcore szcéna itthon és igenis mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy lehessen biztosítani ezeknek az embereknek a szórakozást, ha csak egy évben párszor is ,bár nagyon remélem, hogy jövőre több buli lesz mint idén volt!

És akkor most nagyvonalakban, felvázolom a tegnapi nap eseményeit az én szemszögemből, meg ahogyan én láttam:

16:30 - Ábel jön, becuccolunk, és irány Újváros!
17:30 - Storm fél szobáját bepakoljuk a kocsiba, hangfalak, számítógép, monitor, kábelek, lemeztáska, éppen, hogy beférünk :)
17:50 - @ Darts klub, helyszín felépítése, hangcucc tesztelése és egyéb előkészületek
20:00 - The Bee megkezdi a bontást hard techno-val, a sett alatt a többség főleg kinn beszélget az előtérben és jól érzi magát, majd DJ váltás, Redeem a pultok mögött, folytatva az addigi őrületes bontását a szórakozóhelynek, ekkor már mindenki izgatottan várja az éjfélt, amikoris Storm átveszi az iránytást a lemezjátszók felett
00:00 - Stílus váltás, és jobbnál jobb zenék több mint másfél órán át, majd, hogy stílusosan zárja a settjét, egy saját, direkt erre az alkalomra írt számát hallhattuk.
00:40 - ööö hát ekkor álltam be én a pultok mögé és próbáltam szórakoztatni a közönséget és nemsokkal ezután kaptam a rossz hírt, hogy kettőkor le akarják lőni az egész bulit, hát ezután már rosszabb szájízzel játszottam és, hogy fokozzuk az amúgy is negatív helyzetet, a jobb oldali hangfal sor elkezdett szarakodni, hol szólt, hol nem... Nos durván 45 perc zenélés után átadtam Hardknocker  Lacinak a pályát, és közben kiderült, hogy sikerült kialkudni a zárást későbbre, így kicsit módosítottunk a lineup-on és időbeosztáson annak érdekében, hogy mindenki játszhasson kicsit. Pár szám erejéig még visszaálltam vs-be Lacival, majd 2-kor átadtuk a pályát Csabinak.
02:00 - T-Virus behind the turntables :) Csupa oldschool mókával lepett meg minket, jaj és az az első szám az nagyon kemény volt, besírtam a röhögéstől :D Ha majd átküldi nekem, akkor ide is felteszem!
02:40 - Folli doktor úr került a lemezjátszók mögé és meg sem állt, egészen addig amíg csak el nem zárták az áramot a parasztok.
03:30 - The End, pakolás, majd taxival cuccolás Storm-hoz, aki volt oly kedves és befogadott minket Zsanival néhány órára, ráadásul Kleoval olyan kaját rittyentettek össze, hogy csak na :D
12:00 - A kocsi előáll, Ábel megérkezik, bepakolás, és go haza :)

Hát ennyi lenne tömören az elmúlt 24 óra folyamata, most jöjjenek a képek amik az én gépemmel lettek csinálva. (Egyben innen lehet letölteni)

Gratulálok az egész UNG-nek a buli szervezéséhez,  mert minden nagyon jó volt, akik ott voltak jól érezték magukat ebben biztos vagyok. Arról pedig nem ti tehettek, hogy a tulaj egy fasszopó! Másrészről, arról sem tehettek, hogy a MÁV sztrájkol már napok óta, így biztos vagyok benne, hogy emiatt is voltunk kevesebben mint azt terveztétek. Remélem azért nyereséges volt így is nektek, az igényes VIP kártyák készítéséért pedig köszönet Móninak, ez az első a "kollekciómban", de remélem nem az utolsó :)


Kellemes ünnepeket kívánok nektek, see you @ 2009!

 


Update: Folli által készített képek megtekinthető ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr53834960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsán · http://alleskapot.tumblr.com/ 2008.12.22. 12:05:18

:OOO
"16:30 - Ábel jön, becuccolunk, és irány Újváros!"

bazmeg, mar fel 5-kor drogozni? es plane ugy vezetni? ejj... ezek a mai fiatalok.
süti beállítások módosítása