Hamarosan kijön a második Megarave Special lemez is. Különlegessége, hogy 7" lemezen adják ki, valamint csak limitált számban lesz kapható. Az A oldala számomra érdekesebb, a B oldal, egy új Kasparov számot rejt. Én nem vagyok valami nagy Megarave fan, Kasparovot meg pláne nem szeretem ezért különösebben nem izgat a lemez, bár az Angerfist Refix-et el fogom hallgatgatni gépen, de semmi több...

Kasparov - We will dominate (Angerfist refix) 7''

1. Kasparov ft. MC Raw - We will dominate (Angerfist refix)
2. Kasparov - Time

_________________________________________________________________________

Ennél jóval nagyobb hír számomra, hogy nemsokára napvilágot lát az Always Hardcore sorozat 22. darabja. Az előző 21 igazán ütős volt, remek, új számokat tartalmaztak, és azt írják, hogy itt sem lesz ez másként, úgyhogy magam részéről I can't wait...
Ezen már rajta lesz a
Nightmare In Rotterdam 15 Years-nek a himnusza is, amiről már ejtettem pár szót itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr83782564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.11.22. 17:08:51

néztem éppen tegnap a friss vinyl-k közt hát nem lessz rosz, van Új offensive és DNA vinyl is bár nekem nem sok track tetszett róla

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.11.22. 17:42:02

nekem se, ezért nem említettem egyiket se :)
süti beállítások módosítása