Január végi összegzés

Címkék: saját 2009 jogsi 0 day

2009.01.31. 12:57

Gondolom többeknek feltűnt, hogy ebben a hónapban fele annyi bejegyzés készült, mint az előtte lévőkben. Hát igen, voltak napok, amikor csúnyán elhanyagoltam a blogot, de aztán újra összeszedtem magam és folytatódtak a postolgatások :)

Nem tudom, ki hogy van vele, de számomra iszonyú gyorsan elrepült a 2009-es év első hónapja. Szinte tegnap volt Karácsony, meg szilveszter, erre meg holnap már február lesz. Ezért is döntöttem egy ilyen bejegyzés megírásában, főleg hogy februártól megváltozik az eddigi semmittevésem és habár nem tudom mennyi időm lesz blogolgatni, azért igyekszem up to date maradni amikor csak tehetem.

Amint említettem, a február nagy változatosságot fog hozni számomra, hiszen június óta nem voltam suliban, és október óta gyakorlatilag semmi olyat nem csináltam, amit ne akartam volna. Leszámítva azt a néhány alkalmat, amikor mentem felszolgálni, a magam ura voltam és semmi kötelező nem volt az életemben... Esküszöm már szinte kezdtem is megunni ezt az örökös itthonlétet, mert én hiába voltam szabad, attól még minden barát/ismerős suliba járt, dolgozott hétköznaponként, így velük ugyanúgy csak hétvégente tudtam összefutni.

Persze valahol azért azt nem bántam, hogy ebben a hidegben nem kellett kötelező jelleggel kimozdulnom, mindig is gyűlöltem télen suliba, vagy bárhova járkálni. Amikor felkelek hideg van és sötét, mire hazaérek megfagyok és ismételten sötét van... De hát ez gondolom ismerős mindenkinek, nem ragozom...

Felmerülhet a kérdés, hogy az ünnepek után, amikor mindenki visszatért a megszokott kerékvágásába én mit csinálhattam egyedül? Azt kell mondjam, hogy erre a kérdésre azért hálisten elég összetett a válasz, azért 31 nap alatt csak történt valami :)

Elsőként, hogy a szülők ne mondhassák, hogy csak lógatom a lábam itthon, elkezdtem foglalkozni a sulis dolgokkal, megnéztem, hogy egyáltalán mi  fog rám várni februárban, mert azon kívül, hogy a fejemben volt egy dátum (febr. 9.) nem sok mindenre emlékeztem... Szóval kitöltöttem a beiratkozó lapomat, indexemet, összeszedtem minden papírt ami majd igazolja a gyakorlatomat, valamint magát a gyakorlati beszámolót is elkezdtem írni. Ugyan február 28-ig kell leadni, de csak magamon könnyítettem, hogy a felét legalább már megírtam most. Mondjuk jó lenne befejezni 9-éig, de majd kiderül rá tudom e szánni magam...  Valamint megírtam a szakdoga vázlatomat is, mivel azt most kellett beadni. Még jó, hogy felnéztem a Neptunra is így fél év után, mert előrébb hozták a regisztrációs hét időpontját. Néztem volna asszem február 10-én, amikor hót nyugodtan bemegyek, majd amikor kérdezik, hogy mit akarok, válaszként azt mondják, hogy lekéstem, mert 3-ára át lett téve. Na de most már naprakész vagyok (legalábbis remélem) és semmi váratlan nem fog érni.

Ha már az iskoláról írogatok éppen, akkor megemlíteném Pepével való találkozásomat egy pár szó erejéig. Most kedden ültünk be egyet sörözni, meg dumálni (ami után egy elég érdekes blogbejegyzésem is született mellesleg...:D), hiszen már rég nem találkoztunk mert neki eddig vizsgaidőszaka volt. Azért van pozitív oldala is annak, hogy pont ellentétes időben csináltuk a sulit meg a gyakorlatot, mivel így tudott mesélni a tárgyakról, tanárakról, elvárásokról (ami alapján kijelenthetem, hogy kurva könnyű egy félévnek nézek elébe) plusz minden jegyzetem meg lesz, hogy ne kelljen annyit szenvednem iskolába járással :) Ráadásul jó volt egy kicsit csoporttárssal/baráttal megvitatni, hogy mégis mit fogunk mi csinálni szeptembertől? Abban egyetértettünk, hogy ez az ISZM annyire lesz jó, hogy garantál nekünk +30 pontot, de úgy néz ki, hogy mindketten el fogunk térni az idegenforgalomtól/vendéglátástól és a kereskedelem, gazdaság, marketing irányábafogunk sodródni. Neki viszont "könnyű" dolga van a szakosodással, mivel fizetősre megy, viszont nálam ez nem igazán játszana...

Volt ezzel kapcsolatban egy beszélgetésünk anyáékkal és végül arra a közös nevezőre jutottunk, hogy ugyan ki tudnák fizetni a féléveket, de cserébe pár évig nem nagyon mennénk nyaralni, külföldre és ezt meg hatalmas kibaszásnak éreztem volna a részemről, meg hát természetesen nekem se lett volna kellemes az elkövetkezendő pár év úgy, hogy egy valag pénzt fizetünk, ezáltal tanulnom kell mint a barom, ráadásul minden örömről lemondhatok, mert akkor vége lett volna a lemezrendelésektől kezdve, Hollandián keresztül mindennek...
Ráadásul egyik nap olyan "gyász" telepedett a házra, meg főleg a lelkemre, amikor is a felvi.hu hibájából a pontjaiamt kiszámolva 337-et kaptam a 480-ból. Mondanom se kell, hogy ez gyakorlatilag semmi épkézláb dologhoz nem lett volna elég. Aztán hálisten anya nem nyugodott bele, hogy az ő okos kisfiának :), hogy lehet ilyen kevés pontja, így másnap újra kiszámoltattuk, és akkor már a valós 377 pontot kaptam. Így aztán megkönnyebbültünk és ekkor jutottunk arra a döntésre, hogy mindenképp államilag támogatott karra megyek (ahova 377-el elég szép esély van bejutni), másrészt, ha nagyon szükséges, akkor tudok még +10 pontot szerezni, ha letenném a felsőfokú angolt.
1 szónak is száz a vége, megoldódott a "rejtély" és sikerült tisztázni a továbbtanulás kérdését.

Na mostmár faszom az iskolába (ugye Pepe :D) beszéljünk valami kellemesebbről is... Vagyis majd én beszélek, Ti meg olvastok :)

Tegnap említettem, hogy megyünk ma Dunaújvárosba, nemsokára indulunk is, csak még befejezem ezt a bejegyzést. Jut is eszembe, egyik nap bementem az Üllői útra a Jogsicentrumba és választottam magamnak oktatót. Telefonon már egyeztettünk is és jövő hét szerdán már kezdem a rutint! Eredetileg vonattal mentünk volna Újvárosba, de anyáék tegnap este felajánlották, hogy levisznek. Thanks ;) Bezzeg ha már meglenne a jogsim nem lennének ilyen problémák, hogy vonatozás, csak hát hamarabb kellett volna elkezdenem. (Igen... tudom anya... igazad van... :D)

ööö... gyorsan írok még akkor befejezésképp egy kis review-t januárról az én szemszögemből,
Csak címszavakban:

  • sok Zsanival levés + 1 egész hétvégényi együttlét :)
  • névnapom
  • Ábel szülinapja
  • ezek megünneplése
  • sok xboxozás, főleg FIFAba mindenkit alázás :D
  • barátok
  • ivás
  • fogyokúra :D
  • lemezrendelés
  • keverőm crossfadere elromlása :@
  • sok jó új release
  • jogsi fejlemények
  • Bécsi úti Media Markt vizit :S

...
mit is hagytam ki... ja tudom: iskola! :)
 

Ezzel asszem meg is volnék, kb ezek történtek velem így januárban A hónap utolsó estéje reméljük jóféle lesz, majd holnap beszámolok, de most lépek készülődni!

See You In February! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr74912645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása