A második X

2009.03.04. 17:53

Hát ez a nap is elérkezett és én is beléptem a 2. X-be. Köszönöm szépen a jókívánságokat és ajándékokat. Akiket érint, azoknak üzenem ezúton is, hogy szombaton 18.00-tól éjfélig lefoglaltam a helyet, így mindenki akkor jön, amikor tud.

Kedves Andi, Vica, Encó még egyszer nagyon köszike az ajándékot és tényleg nagyon sikerült meglepnetek ma. Ezzel a szolis szöveggel jól átvertetek :D Mellesleg majd leszakadt a hátam, mire hazaértem, de legalább nem maradtam szomjan :)

Most tartottuk meg a családdal is az ünneplést és nekik is nagyon szépen köszönök mindent. Eszméletlenül tetszik a karkötő, amit kaptam, na meg persze Promo-ra a belépő se rossz és már csak 16 napot kell várnom, hogy használhassam. Na persze nem ezt a verziót :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr93981446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása