Eddig király volt a mai nap több szempontból is:

  • Letudtam a beiratkozást a suliba kb 5 perc alatt :D
  • Hazahoztam a megjavított keverőmet
  • Jót dumálgattunk csoporttársaimmal
  • Lehet hogy megyek Promo - Sound System Command-ra???!!!

Ugyan ez az utolsó pont még fél lábon áll, de ha visszaírnak a "buszosok", és főleg ha jó hírrel szolgálnak akkor már csak két kattintás választ el a jegytől :P Na de ne kiabáljunk el semmit...

Vicces volt a mai nap az iskolában: 12-re kellett elvileg bemennem, hogy egy 1 órás előadás keretében meghallgassam a sódert a következő félévvel kapcsolatban. Be is értem fél 12-re, aztán kedves csoporttársaim, akik az előttem lévő csoportban voltak pont akkor végeztek és közölték, hogy hót felesleges lenne végigülnöm, úgyhogy csak kitöltöttem 1-2 papírt, aztán le is léptünk. Persze azért annak a faszfej Sóvárinak megint sikerült belém kötnie, de aztán helyretettem... Jaj de hát hogy mondhatok ilyet a mi drága képzésvezetőnkről... De hát mit mondhatnék, ha ez az igazság?! Meg is kövezhettek, de ekkora tapló nővel se találkoztam még. Alig várom, hogy végezzek és nyíltan a szemébe mondhassam amit gondolok róla...

Na de lépjünk tovább vidámabb területekre :D
Miután távoztunk szétszéledt a "csapat": volt aki kajált, volt aki gyakorlati igazolást intézett, én meg elhoztam a szervízből a keverőmet, ami immár tökéletesen üzemel, úgyhogy újra van mivel bontani a házat :)

Miután mindenki elintézte ügyes-bajos dolgait a Deák tér felé vettük az irányt, majd megtelepedtünk egy Godot nevű kis hangulatos helyen és jól átbeszéltük az elmúlt fél év legfontosabb eseményeit. Jó volt újra összeülni és pletykákat, híreket megosztani egymással :)

Most jut eszembe, hogy holnap reggel megyek első rutin órámra, tök para :D
Persze most ami leginkább a fejemben jár az a lehetőség, hogy márciusban kijutok ismét Amszterdamba, így nem is tudom, hogy fogok nyugodtan aludni addig, amíg nem válaszolnak az e-mailemre :(

Most viszont lépek készülődni, mert megígértem asszonykámnak, hogy meglepem, ha hazaér és nem akarok csalódást okozni neki :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr40920842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása