2010-07-10 Hellrave: Gold Edition

Ennek a partybeszámolónak különösen nagy kedvvel látok hozzá, ugyanis több szempontból is nagy jelentőségű volt számomra...
Nagy előkészület és várakozás előzte meg ezt a bulit, durván április-május óta vártam már július 10-e közeledtét. Már nem is emlékszem pontosan, hogy mikor szereztem tudomást a lineupról, de azt tudom, hogy az áprilisi Rakehell-en már elkezdtem tervezgetni fejben a túra részleteit.
Eredetileg úgy volt, hogy több napos kiruccanás lesz és Csabi barátom rokonainál fogunk megszállni, de sajnos ez több ok miatt nem jöhetett össze...
Annyit azért sikerült összehoznunk, hogy ne csak estére érjünk ki Ausztriába, hanem jusson idő egy kis városnézésre is.
Ennek megvalósíthatóságához szükséges volt, hogy két útitársam Sheft és Attilio már péntek este feljöjjön Budafokra, hogy reggel egyből indulhassunk.
Mivel Zsani szülei elutaztak a hétvégére, ezért az éjszakát ott töltöttük édes-négyesben :)
Reggel pontban 11 órakor aztán már szálltunk is be az addigra már megpakolt kocsiba és egy gyors tankolás, pénzváltás után 11:30-kor már vettük is az irányt Bécs felé.
Gyakorlatilag az egész utat autópályán tettük meg, így nagyon jól és gyorsan tudtunk haladni és durván délután 2 körül már Bécs utcáin gurultunk.
Először Attilio egyik bécsi ismerőséhez Tatjanához vezetett az utunk, ahol ittunk egy kis frissítőt, majd egy rövid eszmecsere után átszeltük a várost és leparkoltunk a Mozaik Event Hall közelében, ami később az esti buli helyszínül szolgált.
Miután leparkoltunk végre megbonthattam az első üveg jéghideg Heineken-emet, majd gyalog elindultunk egy kis sétára, hogy felfedezzük a környéket.
Este 7 óra magasságában visszatértünk az autóhoz, ahol nem sokkal később megejtettük a találkozást Skyscraperrel, Fecyvel, Golyóval és Szomszéddal. Lenyomtunk egy kis spontán focit az úton, bevásároltunk tőlük extra leértékelt árú pólókat, megittuk a maradék piákat és közben bementünk a Mozaik-ba egy kis terepszemlére. Ott már javában folytak az előkészületek: hang- és fénytechnika beállítások, plakátozások, stb...
Nem emlékszem, hogy pontosan mikor, de körülbelül 9 és 10 óra között mindenkit kiparancsoltak a teremből, hogy utána megnyithassák hivatalosan is a kapukat. Addigra már jó pár régi ismerőssel összefutottunk, így a bejáratnál való várakozás sem telt unalmasan.
Skyscraper barátom segedelmével igen kedvezményes módon jutottunk be, valamint a belépés után kaptam a nyakamba tőle egy VIP szalagot is, amit ezúton is köszönök szépen mégegyszer, bearanyoztad vele az estémet :)
Az egész estés hangulatra nem lehetett panasz, nagyon sokan voltunk, persze ez nem meglepő ilyen húzónevű előadókkal, mint Promo, Wishmaster és Shadowland Terrorists...
Alapvetően minden DJ hozta a tőle elvárt színvonalat, de azért néhány dologra szeretnék külön kitérni:
10 órától 11-ig 3 fiatal feltörekvő osztrák DJ játszott, számomra felemás feelinggel, de alapvetően nem voltak rosszak.
Utánuk következtek Serial Killers-ék, akiket most hallottam először élőben, de nagyon meg voltam velük elégedve, pontosan, színvonalasan játszottak, egész jó kis show-t hoztak össze a plakát, matrica és CD osztogatással egybekötött zenéléssel.
Utánuk egy jó 10 percre Naz-T Tomié volt a főszerep, őt ünnepelte mindenki és átvette a neki járó arany bakelit lemezt, illetve mondott néhány szót, amiből nem értettem semmit (németül nyomta), de gondolom megköszönte mindenkinek a részvételt és jó bulizást kívánt (vagy hasonlók...)
A beszéde után, aztán ő lépett a lemezjátszók mögé és egy igen változatos zenei repertoárt mutatott be.
Naz-T settje után Wishmaster-é volt a terep és ő mozgathatta meg a hangfalakat és az embereket. Én az első perctől az utolsóig élveztem a settjét, mondjuk ezt megalapozta az is, hogy amint elindította az első számot odadobott egy Wishmaster-es pólót, amit nekem hozott :) A set első 2/3-adát végigtomboltam, majd a maradék időt fent a színpadon töltöttem, ahol addig dedikált nekem Promo pár lemezt, illetve két szám között Fulvio is beszállt a dedikációba :) Közben poénkodtunk, meg dumáltunk, hatalmas feeling volt számomra :) Jah, mielőtt elfelejteném, csekkoljátok meg milyen kis művészi rajzot kaptam a Real Rude vinyl-emre, amit szintén Fulvio hozott nekem :)

KATT RÁ A NAGYOBB MÉRETÉRT!

Wishmaster settje után következett JDA és MC Syco, vagyis Shadowland Terrorists, habár Vince nélkül nem volt ez igazi ST. Elég pörgős kis live-ot nyomtak, habár ezek az oldschool muzsikák nem a szívem csücskei, így inkább csak a távolból hallgattam őket és közben Fulvio-val beszélgettem és söröztem :) Fulvio most is nagyon közvetlen és barátságos volt, mondjuk ezen nem csodálkozom, hiszen a novemberi Explosion-ön óta folyamatosan levelezgetünk. Igazán jó volt vele beszélgetni, elelejtett némi információt is arról, hogy októberben jön a következő lemeze, amiről két számot játszott is az este és hát mit is mondhatnék, KURVA JÓ MUZSIKÁK lettek!
2 óra után Nima állt be a lemezjátszók mögé egy fél órára, akiben most sajnos csalódtam egy kicsit, ha őszinte akarok lenni, akkor egy olyan számot sem játszott, ami egy picit is megmozgatott volna. Mondjuk annyiből nem bántam, hogy közben tudtam beszélgetni Promo-val és Wishmaster-rel.
Nima után következett Promo, akiben meg kell, hogy mondjam, hogy kicsit csalódtam :( Kurva ütősen indított, de mindent tönkretett azzal, amikor a Butterfly-ra felrakta a Let's Get It On-t, majd rá a No Place to Hide-ot... Elhallgatom én ezeket a zenéket, meg szeretem is őket, de egyszerűen az ő kezei közül nagyon szarul hangzottak... Azért utána megint volt egy kis darálás, de aztán megint visszatért a mainstyle-hoz... Oké, persze, tudom én, hogy ez kell a népnek, de elég ilyet játszottak mások is az este alatt, ő nyomhatott volna egy vérbeli Third Movement settet, vagy ahhoz hasonlót, amiket holland bulikon szokott... Azért játszott újdonságot is, ugyanis felcsendült egy olyan nóta, amit még eddig nem hallottam. Biztos, hogy az ő új szerzeménye, mert a dobok nagyon hasonlóak a Rising Out Of The Dark-hoz és a Time To Rise Up-hoz. Nekem nagyon bejött, alig várom, hogy hallgathassam itthon is!
Az MC-k, akik végigkísérték a bulit elég jók voltak,  azt leszámítva, hogy valamiért azt érezték, hogy kötelező végigordibálni Promo settjét, ami talán mégjobban rontott az összképből... :(
Promo után Aussie Hunter következett, akit most egész más oldaláról ismertem meg... A legutóbbi bécsi bulin nagyon kellemes settet játszott, igen sokat tomboltam rá, most azonban egy percre sem mozdultam meg alatta... Az első 20 percét hallgattam csak ugyan, mert utána Sky-al megejtettünk egy kis dumapartyt kint a kocsiban. Nem is értünk vissza, csak 4:30-kor, amikor már Nrgizer játszott. Ő csak saját zenéket játszott, amik nem voltak rosszak, de nekem elég jók sem... A settje alatt Zoli és Golyó már előkészültek Skyscraper settjére, felírták a DJ pultra a Hellkick tornán résztvevő csapatokat beosztás szerint.
5-kor aztán Sky papa került a lemezjátszók mögé, aki a hátralévő egy órában hozta a szokásos formáját, pontos keverések, változatos zenék, a régitől a maiig. Túl sokat nem mozogtam már a végén, mert hulla voltam, de azért kordontámasztás közben is nagyon élveztem a muzsikákat.
Nem sokkal 6 után végetért a buli, feloltódtak a lámpák, majd az a maroknyi ember, aki még ott volt szépen lassan elhagyta a helyszínt és mi is elkezdtük összeszedni magunkat.
7 óra környékén indultunk haza, hazafele is minden rendben volt, így 10 órakor már az ágyban feküdtem, kimerülten, sajgó testrészekkel...

Összegzés: Abszolút nagy sikerű buli volt, színvonalas, zeneileg nagyon összeszedett, látványos fénytechnikával és elégséges hangtechnikával. Jó volt újra találkozni a ritkán látott emberekkel és azt hiszem, hogy mindenki számára egy felejthetetlen bulit hagytunk a hátunk mögött!

KÉPEK:

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr752151995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása