(Mielőtt elfelejtem, nézzétek meg ide kattintva, hogy milyen okos kis oldal ez tényleg, valóban tudja, hogy ma van Karácsony :D)

Most, hogy lezajlott az ünnep első két napja, és mindenki túl van a nagy dínom-dánomon gondoltam írok néhány sort arról, hogy nálunk hogyan telt ez az elmúlt két nap.

24-én délelőtt átmentem az én drágámhoz, hogy segítsek az előkészületekben és feldíszítsük a fát. Amikor átmentem épp mézeskalácsokat gyártott és engem is meglepett két személyreszabott darabbal, amiknek nagyon örültem. A program azobnban kicsit módosult, mivel jól bekajáltam, majd bealudtam, így egyedül kellett mindent csinálnia :D
Délután 3 körül felkeltett, aztán átjöttünk hozzánk, hogy csatlakozzunk a nálunk összegyűlt rokonsághoz.

Mire hazaértünk nálunk már fel volt díszítve a fa, és mindenki csak az ajándékozásra várt, amit hamar el is kezdtünk.
Nagy meglepetés senkit nem ért, csak talán anyáékat. Ők szemmel láthatólag meglepődtek és örültek a Juventus-os holmiknak amiket kaptak tőlem.
Zsanit nem érte váratlanul az Enzyme-s póló amit kapott, hiszen együtt terveztük, valamint én sem lepődtem meg a lemezemen amit kaptam tőle, hiszen szombaton játszottam is, az Xboxot pedig már 2 hete nyúzom szóval csak a doboza került a fa alá.
Persze ennek ellenére "hivatalosan" csak most kaptam meg, így természetesen nagyon örültem mindennek :)
Utána átnéztünk nagyszüleimhez, akiknél ettünk sok fincsi sütit és beszélgettünk így szűk családi körben.
Hát így telt a szenteste.
Ma pedig Zsaniékhoz volt hivatalos a család és ott voltunk egészen mostanáig. Pontosabban anyáék még ot vannak, de én most értem haza.
Holnap délután még megyünk keresztszüleimhez, és ezzel véget is érnek nagyjából a karácsony napjai és mindenki készülődhet szilveszterre.
Ennek örömére lecseréltem a karácsonyi visszaszámlálót itt a jobb sarokban és betettem egy újévit helyette.
Személy szerint még fogalmam sincs, hogy hol fogom tölteni a szilvesztert, habár ez nálam általában 31-én este szokott mindig kiderülni, mert sose az van, amit eltervezünk :) Szóval majd meglátjuk...

 

Mégegyszer kellemes ünnepeket mindenkinek, majd jelentkezem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr61841756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása