Úgy néz ki, hogy a Q-Dance és TTM folytatja a Promo neve alatt futó bulikat, mert meghirdették a harmadikat, ami 2009 március 21-én lesz. A helyszín ismételten az amszterdami Heineken Music Hall lesz, ahogy az előző kettő esetében is így volt. Promo azt nyilatkozta, hogy az elmúlt évek sikereit látva, most még azoknál is nagyobbat szeretnének véghezvinni. Konkrétabb infóval nem szolgáltak egyelőre, de már ezt is jó látni, hogy nem állt meg a második szériánál a "sorozat" és nagyon remélem, hogy sikerül beváltaniuk amit ígértek és tényleg valami speciálissal fognak szolgálni.

Személy szerint azért is döntöttem idén a Shadowbox mellett, amikor mérlegeltem, hogy mégis melyik bulira menjek idén, mert 2007-ben a Resistance Below bulival nálam orgazmus szintű hatást váltottak ki. Ilyen csodás lineup-ot, mint ami azon volt nem láttam előtte soha. Ráadásul ahogy az egész bulit tálalták az valami eszméletlen volt, heti update-k, interaktív weboldal, nagyon ízléses volt az egész és ha nem a Raise Cain-re mentem volna előtte pár héttel, akkor biztosan erre esett volna a választásom. Ekkor már biztos voltam benne, hogy ha lesz folytatása a Promo buliknak akkor a következőn ott a helyem. Képzelhetitek, hogy örültem, amikor bejelentették, hogy a "Resistance Continues".
Most úgy terveztem, hogy változatosság kedvéért Thunderdome-ra, esetleg Nightmare In Rotterdam-ra fogok menni 2009-ben, de könnyen megváltozhat ez a hozzáállásom, ha egy olyan lineup-ot produkálnak a márciusi bulira amitől a hajam kettéáll. Ugye lesz márciusban az új Masters Of Hardcore is, de annak sincsen még lineup-ja, szóval sok itt még a kérdőjel, hogy melyik is lesz a jövő év nr.1 bulija és biztos, hogy nagyon nehéz lesz a döntés, hogy melyikre is menjek, hiszen sok szempont alapján kell mérlegelni. Mert ugye ha azt nézem, akkor MOH-on voltam már kétszer is, idén voltam Promo bulin, de pl Thunderdome-on vagy Nightmare-n még sose és a DVD-ket megnézegetve azok is hatalmas partynak tűnnek. Mennyivel könnyebb lenne, ha kint élne az ember és mindegyiken ott lehetne, akkor nem okoznának az embernek ilyen szívfájdalmakat, hogy bökjön 1-re a 10 közül. Remélem megérem még azt, hogy ne kelljen ezzel foglalkozni és mindegyikre el lehessen menni, asszem ez jelentené életem csúcspontját :)

Ide a végére beszúrom a Shadowbox után készült videót, hogy újra fel lehessen idézni azokat a szép pillanatokat, amik ott történtek...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr86836601

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ŤĦΣ ШΛŘŖłΩЯ 2009.01.30. 20:19:42

Promo - Sound System Command FlyerQ-Dance Presents: PROMOSound System Command21-03-2009 Heineken Music Hall, AmsterdamFor More Info:HMHPromoQ-DancePartyflock ---szerkesztés alatt---

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása