Hazaértem

2009.01.28. 01:08

anya nem szereti d-passiont. ezt leszűrtem amikor beléptem az ajtón. éppen unstoppable szólt és ki kellett kapcsolni. megbocsájthatatlan. amúgy Pepével voltam nádasban. nem tóparton hanem az egy hely.

fsazom kivan már a sok gyökér bgfessel. megnyitom az emailt aztán normális levelek helyett azon sírnak h mért nem vehetnek fel 1ső féléves tantárgyakat. sok buta geci tanult volna akkor...

legalább szandika van msnen és beszéünk.

most legaláb üvölta fülembe a pass the bottles szal jól vagyok

voltam ma oktaót választani vezetéshez. Nagy Ferenc bácsit váalsztottam. Így hívják Zsani apuját is. biztos szerencsét hoz.

ejha de kurva hasznos emailérkezett:

A RiseFM megérkezett!

Budapest FM 88.1

Hangerőt a maximumra!

Klikkelj!

 

 

 

 

KURVA ANYÁDNAK KÜLD LEGKÖTZELEBB!!!!!!!!!!!!!!!4

You don't need a reason why, just do or die! (respect AOF)

legalább az angol még megy ha a magyartot töröm is.

juhú most jut eszembe: szombaton dunaújvárost tolunk Stormékkal. móka lesz ;)

Pepével igen jót beszélgettünk hiámyzott is már.

what ever you choose, what ever you do (/D-Passion _o_) free admisson...

kurva vidámpark az kéne már újra a régnemlátott spanokkal. Geripapa keress fel!

demó: kész a gépet, megbuheráltam így szétcsúszbva is.

 

The legend will never die. Music is a mission!Get up! Get up! It's my profession!More salvation!More reparation! Making a difference: Battling ignorance.

you're not as cold as me. I feel like the spirit got into me

You're infinitely hopeless You sound like shit, like JENNIFER LOPEZ!

Ladies and gentlemen, boys and girls: dying time's here!

kibaszott nyúl: http://vidampark.faxunil.eu/2008/userfiles/ajanlo.pdf

I used to go through...

I now just go over...

na nézek bk-t meg 24et aztán bealszok szépen

BOLDOG NÉVNAPOT KARESZ!

 

emma miért öblöget vodkával ha piásnmak akar tűnni amikor annak nincs is szaga?

emma bidebidaszott:D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr28907395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása