Tegnap sikerült hozzájutnom D-Passion settjéhez, melyet a decemberi Thunderdome-on alkotott. Hálisten tracklist-tel együtt töltöttem le és amikor végigfutottam rajta egyből megállapítottam, hogy most napokig ezt fogom hallgatni, de természtesen nem emiatt írok. Ennél sokkal fontosabb, hogy a set tartalmaz egy új számot tőle! Nekem se kellett több, egyből odatekertem és amikor meghallgattam nagyon happy voltam, hogy már megint mekkora muzsikát alkotott, és mondhat róla bárki bármit, nagyon sok producer a nyomába se érhet... Külön boldogság számomra, hogy ismét egy relatíve gyors számot alkotott, így feltételezhetően többet fogunk róla hallani, mint mondjuk a Self-Made-ről, ami hiába egy remek track, annyira lassú, hogy a legtöbb settbe nem nagyon illik bele, így kevés mixben lehetett találkozni vele. Abban biztos vagyok, hogya This Is The Day-el ez máshogy lesz!

Gondoltam megosztom veletek is ezt a számot, hallgassátok meg, majd ítélkezzetek ;)

D-Passion - This Is The Day

Annyit még beszúrnék ide a bejegyzés végére, hogy olyan pletykák keringenek, miszerint jön egy új D-Passion lemez, amin többek közt rajta lesz ez a szám, valamint a Realism Promo féle remixe. Kötelező darab lesz az tuti :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr100924361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása