Fekete Pákó utca

Címkék: hír képek szánalmas fekete pákó

2008.12.05. 02:30

Annyit elöljáróban, hogy most olvastam valamit, amiről azt hittem csak poénnak szánták. Megnéztem és úgy néz ki, hogy ez bizony nem vicc.


(Kattints a képre a nagyobb mérethez)

Hirtelen két dologra tudtam gondolni:

  1. Ha kamu, akkor hogy csinálták? Mert csak úgy nem lehet utcaneveket beleírogatni a Google Earth-be, ahhoz azért nagyobb embernek kell lenni
  2. Ha nem kamu, akkor ilyen hogy létezhet?

Utánaolvastam kicsit a dolognak, mivel azért kicsit felment bennem a pumpa és olyan válaszokat találtam, miszerint "élő emberről nem lehet utcát elnevezni" (az persze megint máskérdés, hogy pákó nem ember, hanem egy féreg, de most ne ezt taglaljuk..).
Mások azt bizonygatják, hogy arrafelé laknak és nincs ilyen utca, csak valami vízparti ösvény van ott.
Olyan verziót is találtam, miszerint a térkép készítők "rejtett jelekkel" jelölik meg a sajátjukat, hogy tudják bizonyítani, hogy ők csinálták. Ez elég gyengének hangzik mondjuk, főleg, hogy azt is írták, hogy a jeleknek megvannak a szabályaik, amibe ez nem tartozik bele!
Valaki elvileg odament és ezt a fotót csinálta, hogy bizonyítsa, hogy nem létezik ilyen utca és csinált egy fotót (amit megjegyzek, hogy ez még nem bizonyít semmit, ez a fotó bárhol készülhetett)

 

Találtam egy ilyen cikket is (és ez legalább hivatalosnak hangzott, habár ez sem igazolja, hogy létezik-e vagy sem):

A Google sem tudja, hogy került oda az utca. A Főpolgármesteri Hivatal szerint ez csak valami vicc lehet. Jelenleg a térképadatokat szolgáltató Teleatlasnál van a labda.

Aztán máshol ezt is írták:

Lehet, hogy az ipartelepnek jelöltek ki egy utcát, hogy meg lehessen közelíteni, de még nincs kész

Most így nagy hirtelen felsoroltam 5 különböző verziót, de nem kétlem, hogy vannak még más elképzelések is. A lényeg az, hogy már megint egy újabb magyar "sztár" került ezzel a közzéppontba. Persze a köcsög niggerje veri a nyálát, hogy róla van utca elnevezve... áhhh... na mindegy, de azért kíváncsi leszek, hogy eltűnik-e ez a hír a süllyesztőbe vagy lesz-e erre a "rejtélyre" VALÓDI magyarázat

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr2805205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása