Na végre itthon vagyok és ami ennél is fontosabb, hogy nem kell sem 5 perc múlva, sem fél óra múlva sehova rohannom, így végre nyugodtan a blogolásnak szentelhetem az időmet. Elég sokminden történt velem az elmúlt napokban, azokról írnék most egy kicsit. Asszem az lesz a legjobb, ha időben visszafelé pörgetem le az eseményeket, mert a fontossági sorrend is valahogy így néz ki.

Miután tegnap éjszaka megtudtam a lineup-ot, a telefonomat egyből beállítottam, hogy ébersszen engem reggel. 8-kor szólt is az ébresztő, szemeim kipattantak és szaladtam a géphez keresni egy olyan utazási irodát, amelyik szombaton is nyitva van és kapcsolatbanáll a Student Agencyvel. Rövid keresgélés után meg is találtam talán az egyetlen olyat, ami nyitva van hétvégén is, ráadásul csak a Moszkva térig kell utaznom. Felöltöztem, pillanatok alatt elkészültem majd robogtam is befelé a városba. Szerencsére én voltam pillanatnyilag az egyetlen kuncsaft és így hamar a lényegre térhettem. A kis csaj gyorsan ki is állította a szükséges dokumentumokat és lefoglalt nekem egy helyet a március 20-án induló amszterdami járatukra. Miután könnyes búcsút vettünk egymástól szinte futólépésben megtámadtam a villamost, amivel a 20 perces út szinte óráknak tűnt. Nagy nehezen hazaértem, pötyögtem is a ticketonline.nl-t, majd néhány perc múlva már kezemben is volt a frissen kinyomtatott jegyem és ez volt az a pillanat, amikor végre megnyugodtam és sikerült kissé lehiggadnom. Ekkor vált ugyanis 100%-ig biztossá a tény: ISMÉT KIJUTOK HOLLANDIÁBA!

Ezután kezdtem csak realizálni azt a káoszt, ami az elmúlt napokban eluralkodott a szobám felett: könyvek, füzetek, lemezek, papírok, koszos-tiszta ruhák hevertek a padlótól kezdve a lemezjátszókon keresztül a hangfalakon át a székeken, ágyakon és talán nem is volt olyan terület, ami érintetlenül maradt volna. Mivel ez a fajta kupi már engem is zavart, el is kezdtem rendet rakni és mire végighallgattam az új Enzyme VIP-em A és B oldalát is, már végeztem is.

Jah igen, a nagy Promo őrület miatt nem is említettem, hogy tegnap amikor beléptem délután az ajtón ott fogadott a lépcsőn egy csomag, ami a Noisemaker VIP-et tartalmazta. Nem sűrn szoktam direktben a Cardiac-tól rendelni, de ezt most mindenképp megérte tőlük beszerezni, mert megleptek néhány flyerrel az Enzyme Incubation-nal, valamint az Enzyme X partyval kapcsolatban.

Ez utóbbiról  ugyan még nem tettem említést a blogon, de ami késik, nem múlik! Van mit bepótolnom, mert még nem írtam se a felvételimről, se az angol ismétlő érettségimről,  se D-Passion új lemezéről és még ki tudja mit hagytam ki...

A fő ok, ami miatt nem tudtam az utóbbi néhány napban életjelet adnom magamról az volt, hogy amellett, hogy napközben az iskolában koptattam a padot, még estére is be kellett mennem egy szaros tárgy miatt. Igazából nem a tárggyal van bajom, hanem a tanárral, ahogyan az egészet tálalja. Valami kegyetlen módon tud egy tőmondatról fél óráig beszélni és ez valami förtelmessé teszi az amúgy sem éppen érdekfeszítő 3 borzalmas órát. Hálisten már csak a hétfőt és keddet kell valahogy túlélni, aztán szerdán remélem már csak a vizsgára kell bemenni és véget érnek szenvedéseim :)

Kedd-szerda magasságában megcsináltam az e-felvételit és jelentkeztem a BGF-en több karra is. Ahogy azt már régebben említettem úgy néz ki, hogy vége az idegenforgalmis "karrieremnek" és a turizmus-vendéglátás helyett inkább a kereskedelem és marketing, valamint a nemzetközi gazdálkodás felé kacsingatok. Hát majd elválik mit hoz a sors és melyikre milyen magas lesz a ponthatár. Azért  a biztonság kedvéért bementem csütörtökön a volt sulimba érdeklődni, hogy mi annak a menete, hogy újraérettségizhessek angolból, ugyanis a csodás magyar szabályok értelmében hiába van egy emelt szintű 68%-os angol érettségim, ha megcsinálom középszinten mondjuk 90%-ra, akkor sokkal több pontom lesz. Hajrá magyar oktatási rendszer ;) Vicces volt újra bennt lenni az ex-sulimban és találkozni a régi tanárokkal. Azért Péchy Mária tanárnő fogadtatása mindent vitt: "Csak nem a Szij Attila???" :D Hát igen, mint igazgatóhelyettesnek sok kellemetlenséget okoztam pár évvel ezelőtt, de azért amikor közöltem vele, hogy miért is jöttem már segítőkész volt és egyből megcsinálta nekem a jelentkezést az ismétlőérettségire. 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr63941157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása