Kb 2 órája, olyan 20.00 körül sikerült felébrednem, de kajáltam meg hasonlók, szal csak most tudok írni a tegnapi fergeteges buliról. A képeket most teszem fel, de a videókat úgy érzem felesleges lenne feltölteni, mert sajnos a hangminőség az nem sikerült túl jóra, mivel volt egy enyhe hangtechnika :)
Nem is igazán tudom, hogy hol kezdjem el ennek a bulinak az "elemzését", de talán kezdjük a kezdetektől, aztán valami majdcsak kialakul...
Szóval emlékszem, amikor megtudtam néhány hónapja, hogy szervezésben van a következő Explosion már akkor sejtettem, hogy rossz nem lesz, hiszen az előző évek tapasztalából mondhatom, hogy itthon mindig az Explosion-ök vitték a pálmát a hardcore bulik tekintetében. Ez esetben is így történt, de ez a mostani még jobbra sikerült mint az bárki is gondolhatta volna... És ez alatt nem csak arra gondolok, hogy milyen zenék mentek, hogy kevertek a Dj-k, hanem minden részletre, amik nagyon fontosak ahhoz, hogy tényleg jó bulit lehessen összehozni. Gondolok ezalatt a merchanidse standra, ahol 2 vadiúj póló közül lehetett választani, valamint csináltak NARG-Hardcore lanyard-ot is ("nyakbaakasztót") és persze nem utolsósorban voltak matricák is, valamint egy rakás lemez is. Másodsorban egy jó bulihoz hozzátartozik a jó helyszín is. Hát szerintem ennél jobban nem is lehetett volna megválasztani a location-t, hiszen a Népliget mindenki számára könnyen megközelíthető, mivel sokan vannak akik vidékről/külföldről jönnek és ugye itt található a buszpályaudvar... Másrészről akik Pestiek, azok is többféle módon megközelíthetik...
Ezek azok a részletek, amik mind hozzájárultak a buli sikeréhez és most jöjjön egy kis áttekintés, hogy én hogyan láttam a tegnap estét.

A helyszínen barátosnémmal már kb 21.30 fele ott voltunk és nagyon pozitívan töltött el a dolog, hogy beengedtek minket, pedig csak 22.00-kor volt kapunyitás. Ezúton is köszönöm, ez azért jól esett :) Ekkor tudtam meg először  is az este timetable-jét, amit jól eltaláltak:


22.00-kor aztán megnyíltak a kapuk, (vagyis az ajtó :) és elkezdett beáramlani a tömeg. Jó volt nézni, ahogy a nagy többség a kabát leadása után (vagy sokan még előtte) egyből megrohamozták a merchandise standot és bezsebeltek 1-1 pólót, matricát, lanyardot. Sokan egyből fel is öltötték vadiúj pólójukat és abban tombolták végig az éjszakát.

Az első fellépő egy holland csapat volt. Jó döntés volt szerintem tőlük, hogy csupa oldschool zenékkel indították az estét, habár ez annyira nem mozgatott még meg (de így utólag örülök is neki mert akkor nem bírtam volna reggelig). Ez az óra sem telt el hasztalanul azért, mert jó volt egyet beszélgetni a rég nem látott arcokkal és megvitatni néhány fontos dolgot (célzok itt a decemberi buli lineup módosításra, de arról majd később...)

23.00-kor Mercy és XT Noise álltak be a pultok mögé és valami hatlmas zúzdával leptek meg minket. Jó volt látni, hogy a NEM mainstyle zene is mennyire meg tudja mozgatni a közönséget és köztük engem is, pedig hát nem vagyok híve az ennyire kemény, néhol industrialis zenéknek a bulikon. Külön nagy öröm volt hallani  pl Promo Battling Ignorance-t, vagy a Viva La France-t r_AW-tól :)
Amíg ők játszottak, többször is kimentem a folyosóra Ophidian után kutatva, hogy bezsebelhessek egy közös fotót és dedikáltathassam az egyik Enzyme lemezemet is. Egy bő negyed óra - 20 perc után végre sikerült megtalálnom és jó volt látni, ahogy készségesen állt mindenkinek a rendelkézésére, hiszen mindenki fotózkodott vele, és zaklatták szegényt, de ő tűrte a kiképzést :)

A kemény zenéket végül 01.00-kor törte meg D-Tail, aki átkapcsolta a buli stílusát mainstyle-ra és 1 teljes órán keresztül fergeteges zenéket játszott.

02.00-kor aztán következett az este fénypontja: Ophidian. Nem is számítottam volna arra ami végülis megtörtént: Nagyon remek zenéket játszott, főleg a dallamosabb fajtából és nem durva Enzyme zenéket (pedig le mertem volna fogadni, hogy az lesz). Remekül felépített settje volt, játszotta a régebbi közismert zenéit az Angel-en, a Mine-on keresztül a So Many Sacrifices-on át a Butterfly-ig mindent, és nagyon tetszett, hogy egy csomó új zenét játszott (persze CD-ről mivel még nem jelentek meg...). Nagyon pozitívan sikerült csalódnom Ophidian-ban, de ahogy a közönséget elnéztem ezzel nem voltam egyedül :) Képeket nem is csináltam a settje alatt olyannyira el voltam foglalva a táncolással, de remélem majd másoktól kapok bőven :)

03.30-kor sajnos végetért Ophidian settje és következett egy újabb holland Dj Mortis személyében. Elég szomorúan kellett tudomásul vennem, hogy miután Ophidian elhagyta a pultot, a tánctér majdhogynem kiürült, ami oké, mert el kellett menni WC-re meg inni, de nagyon sokan hazamentek, mondván már úgyis lement Ophidian. Az nem is érdekelte őket, hogy Mortis ugyanolyan remek zenékkel folytatta az estét. Mindenesetre nekem természetesen eszembe nem jutott lelépni :)

04.45-kor a lábaim már kivoltak mint állat, a hátam majd leszakadt, de még bírtam a kiképzést, amikor elkezdett X-Ploison zenélni. A settje elején rögtön maradásra és további táncolásra ösztönzött, hogy két D-Passion számmal indított, de olyan 05.30 körül asszonykám már nagyon kivolt, így eljöttünk fél órával zárás előtt...

Végezetül szeretnék mégegyszer köszönetet mondani és gratulálni a szervezőknek, elsősorban Mercenary-nak és Hell'oh-nak, azt hogy ki állt még a buli hátterébe nemvágom, de mindenesetre nekik is respect! Valamint gratulálok az összes fellépőnek a remek settekért és a remek keverésekért, mindenki nagyon jól játszott!

Sok ilyen jó bulit kívánok még és szerintem most az egész magyar gabber közönség nevében szóltam!

Most pedig jöjjenek a képek amik az én gépemmel lettek csinálva, a többiekét meg kérem és akkor azokat is kiteszem!
Le lehet tölteni egyben az összeset innen, vagy lehet böngészni itt, de itt lejjebb végig is lehet gyorsan pörgetni!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr15796965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.11.30. 23:17:45

biztos amíg még eklub volt nagy diszkópatkány voltál :d

Zsán · http://alleskapot.tumblr.com/ 2008.12.01. 00:14:15

megmondom oszinten, azert javasoltam, mert voltam az e-klub zaropartyn....
hat hallod :D aztakurva! mocskosul jol ereztem magam :D gecire leittuk magunkat, es tomboltunk :D bar a kisteremben tenyleg jo zene volt... tiszta morrisons feeling. ilyen magyar meg retro zenekkel :)
akkor mar tudtam, hogy at fogjak epiteni meg minden, es direkt figyeltem igy a dolgokat - eleg nagy lenne-e stb... aztan dumaltam errol Mercyvel, es vegul igy alakult :)
süti beállítások módosítása