Már egy ideje nem született bejegyzés az oldalon, de tegnap egy olyan videóra bukkantam Zsán jóvoltából, ami valami eszméletlen jó!

THX Zsán és persze köszönet a készítőknek, tegnap 20 percen keresztül ment a háttérben, mire észbekaptam, hogy mióta hallgatom, kegyetlen :D
El nem tudom képzelni, hogy mi zajlik le egy emberben, amikor ehhez hasonlót megalkot., mindeneseter mióta meghallotam, kb egész nap ez a hülye zene megy a fülemben, na meg persze a "hmm sweet lemonade' :D !RESPECT!

A videót a tovább gomb mögött megtaláljátok, mivel automatikusan indul...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr801454269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsán · http://alleskapot.tumblr.com/ 2009.10.16. 19:57:27

ma reggel 8-tol este fel 7-ig a suliban szoptam... egesz kikurt nap ezt a szart dudoltam magamban, az lol? :D

Noizemaker 2009.11.23. 16:48:22

én arra lennék kíváncsi, hogy hogyan születnek meg az ilyen "csodák" egyes emberek fejében :D
süti beállítások módosítása