Előzményekhez görgess lejjebb egy posttal!

Öcsém ezt még én magam se hiszem el, hogy mi történt! Bementem ma kreszre és mondom a tanárnak, hogy valami gond lehet, mert ugye kiírja a progi, hogy nincs jogom használni. Mire mindenki egyszerre beszólt, hogy nekik is ugyanígy szar! Na most megoldásként mindenki kapott egy új lemezt + pendrive-on is megkaptuk, de ugyanúgy nem indul. Na ezt mondja meg valaki, hogy ez hogy létezik? Próbából még az őskövület régi gépemre is felraktam, amin még vírusírtó, meg net sincs, hátha valami ilyen "modern" dolog bezavarja, de hiába. Felraktam rá és kapásból el se indult. Azt nem vágom, hogy mitől lehet ilyen, hogy a program egy adott időben mindenkinek letiltott? Hiszen ez esetben nem lehet szó olyanról, hogy rossz a crack, vagy serial, hiszen semmi ilyen nem kell hozzá... Kb olyan tünete van, mintha úgy tervezték volna, hogy 2008 decembere után ne induljon el. Persze próbálkoztam úgyis, hogy visszaállítottam a windows dátumot, de nem vált be...
Elég nevetséges lesz, ha nem tud senki felkészülni a vizsgára. Jó persze vannak más progik, meg a neten is vannak tesztek és persze ott van a könyv is, de hát a 21. században hadd ne kelljen már könyvből bemagolni az elméletet... Azzal semmire nem megyek. Más proginál meg rizikó, hogy mikori frissítés, milyen kérdésekkel, hiszen azért kaptuk ezt a progit, mert ezzel fognak vizsgáztatni...
Ajánlom nekik, hogy december 15-ig valamit találjanak ki mert különben sanszosan el fog hasalni mindenki a vizsgán...

***Update: 2008-11-06: Na rájöttem a megoldásra, bár ez már a harmadik olyan lemez ami alapjáraton nem működik, azért végül csak sikerült átbasznom a gyökér progit ;) Trükk: Programot eltávolítani gépről. Windows óra visszaállít 2007-re. Számítógépet újraindít. Programot feltelepít. Windows újraindít. Órát 2007-en hagyni és lám működik...***

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr97805150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása