Úgy néz ki, hogy nagy nehezen sikerül lassan piacra dobniuk az augusztusi Q-Base himnuszát így az év vége közeledtével, bár úgy néz ki, hogy a megjelenés az január közepe felé esedékes :D No mindegy, így közel fél év elteltével szerintem már szinte senki nem is reménykedett, hogy lesz valaha anthem vinyl. És lett/lesz! :)

A1. Tatanka Rmx
A2. Weapon X Rmx
B1. Mystery In Motion & Lockjaw Rmx
B2. Cally & Juice Rmx

Alapvetően nem izgat a téma, mert ugye a Q-Base fő műfaja inkább hardstyle mint hardcore, de most először csináltak hardcore himnuszt is, amit  az Enzyme-s Weapon X készített. A számot szerintem már mindenki ismeri settekből, innen -onnan. Még anno sok értékelést/véleményt olvastam róla különböző fórumokon és az emberek 80%-a lehúzta, hogy milyen lightosra, gyengére sikerült. Nem azt mondom, hogy nincs igazuk, de ha a másik oldalról közelítem meg a dolgot, akkor azt kell mondjam, hogy a lehetséges kereteken belül (mivel maga a buli is a lightosabb kategóriába tartozik stílusilag) igenis jó zenét alkotott Weapon X. Tartalmazza a szokásos Q-Base-s szöveget "From Daylight Into Darkness", megvan az ismert dallam és erre jön egy közepes erősségű basszus. Szerintem egy ilyen kategóriába tartozó himnusznál nem lehetett többet várni. Mégsem csinálhatott egy kemény darkos számot, mert az nagyon kilógott volna a sorból és gondolom nem is azt várták el tőle. Ráadásul ha megnézzük milyen egyéb remixek készültek: Tatanka=hardstyle, a másik két előadóról még életemben nem hallottam, így sanszosan valami trance feeling lehet (ha nem akkor sorry a téves infó miatt...). Most ezek közt hogyan mutatna egy kemény Enzyme szám őszintén? Nekem igenis bejön a track, habár nem tartozik a kedvenceim közé. A lemezt eszem ágában sincs megvenni főleg, hogy 3 ilyen trágya számmal van még megtömve...

Viszont plusz pont jár a vinylnek, mivel legalább rátették azt a nyamvadt 4 számot, amit elvárnék minden anthem-es lemeztől! (bővebb véleménykifejtés erről a témáról az előző bejegyzésben olvasható)

Mike NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr99817115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.12.11. 16:58:32

Ezt már megvolt nekem kb 2 hónapja
nem nagy durranás a weapon x ami értékelhető rajta

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.12.11. 17:49:00

nekem is meg van a web verzió egy ideje, de hivatalos bakeliten most jelenik csak meg
süti beállítások módosítása