Q-Dance Presents:

PROMO

Sound System Command

21-03-2009 Heineken Music Hall, Amsterdam

For More Info:


Kapcsolódó bejegyzés 1.

Kapcsolódó bejegyzés 2.


 

Lineup:

Blackbox:
Alex B
D-Passion
Endymion
Promo
Promo & Ruffneck
Tha Playah
The Outside Agency
The Wishmaster
MC: Apster
Topdeck:
Deathmachine
Husz
Ophidian
Rude Awakening
Unexist
Live: Matt Green
Live: Void Settler

Hú mindjárt bevizelek a lineup láttán még mindig :D

Nem is említettem, de tegnap olyan rémálmom volt: azt álmodtam, hogy kurva gagyi lett a honlap, valamint, a DJ lista is egy kalap szar volt (RTC mit keresne egy ilyen bulin? :D). Na mindegy az a lényeg, hogy az csak álom volt, ez pedig maga a valóság, ami szinte álomszerű. Hű de művészi lett ez a megfogalmazás :)

Nem hiszek istenben és nem vagyok vallásos, de pont egy ilyen lineup-ért imádkoztam, ahol ott vannak a kedvenc TTM-eseim (Promo, D-Passion, Alex B), valamint a mainstyle képviselői közül is nagyobbnál nagyobb neveket láthatunk (Endymion, Playah, Wismaster). Ezt a szép sort csak TOA bassza el, na de sebaj, majd amíg ők játszank addig bevásárolok és pihenek :D Sajnálom viszont, hogy T-Junction nem került fel a listára, azonban Promo és Ruffneck közös settjére eszméletlen kíváncsi vagyok. Mondjuk vs-ben nekem mindig Promo vs D-Passion voltak a number 1-ok, és titokban reménykedem, hogy lesz esetleg most is egy ilyen kooperáció, ami nincs előre meghirdetve. Mint ahogy tavaly Promo vs Buzz Fuzz, illetve Promo vs Manu Le Malin se volt meghirdetve, aztán mégis együtt zenéltek...

Ami a kistermet illeti, igazáól nem is izgat, hogy kik lesznek, nem lesz arra időm, hogy ottragadjak, max átnézek majd egy kicsit :) Remélem TOA akkor játszik majd, amikor r_AW a másikban, de így vagy úgy, rá mindenképpen átmegyek majd az tuti!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr23913055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása