Megérkezett ma a 100. lemezem és micsoda véletlen, vagy talán a sors keze, de ahogy erről írok, észrevettem, hogy ez a 100. bejegyzésem is a blogomban, így ez a bejegyzés mindenképpen mérföldkő a blogom történelmében :)

Egy kis statisztika, az oldal fennállása óta:

Az eddigi legjobb nap: Dec 04, Csüt,  222 látogató

Oldalletöltés: 3874

Látogatás: 2076

Látogató: 1896

Személy szerint elégedett vagyok ezekkel a számokkal, hiszen ez azt jelenti, hogy 1 hónap alatt majdnem 2000 különböző ember látogatta az oldalamat, és nagyon remélem, hogy további kedves látogatókkal fog gyarapodni az oldal, én mindent megteszek érte, hogy változatos témákkal próbáljam felkelteni az emberek figyelmét :)

 


 

Na akkor most beszélek arról, ami végülis a bejegyzés fő témája: az új lemezem

Ha belegondolok, hogy tavaly karácsonyra vettem a lemezjátszóimat és 1 év alatt sikerült kerek száz lemezt begyűjtenem, azért az egész szép teljesítmény :) Emlékszem, amikor megérkezett az első 7db egy csomagban és azokkal kezdtem gyakorolni, de szép is volt. Akkor még álmodni sem mertem róla, hogy valaha meg fogom tölteni a 80db-os lemeztáskámat, most meg már bele sem férek :)
Mivel tudjátok, hogy nagy Promo fan vagyok, ezért külön örülök neki, hogy a 100. lemez az ő szerzeménye, mégpedig a legújabb Type, amiről itt már írtam.

Az értékelést már ott megtettem, így most csak a számokat tettem fel, hogy meg tudjátok őket teljesben hallgatni:

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr90836778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása