[PROMO - TYPE 009: CAMO]

Promo - Time To Shine

[T3RDM0148]

A1: From deep within'
A2: Time to shine
B1: Your love is gone
B2: Different breed of men (Meccano Twins remix)

Villamcsapásként ért a hír engem, miszerint megjelent a legújabb Promo vinyl a "Time To Shine". Ez a Promo Type sorozat kilencedik darabja. Ahogy az előző Type-oknak, ennek is adtak egy speciális "alnevet", ami ez esetben a Camo lett.
Nagyon meglepődtem, amikor láttama TTM honlapján, hogy piacra dobták, hiszen semmi előszele nem volt, ami elég szokatlan. Szerencsére megjött ma a kártyámra az ösztöndíjam, így egyből repült a kosárba, hogy bővüljen egy újabb remek darabbal a kollekcióm.
A lemezre került számok közül a Different Breed Of Men remixet már több settben hallhattuk, de a többi mind teljesen újnak számít (leszámítva, hogy a Your Love is Gone rákerült a 15 Years Nightmare-re, ami a napokban jött ki).
Nos a From Deep Within' elég darkosra sikeredett, ezért annyira nem nyerte el a tetszésemet, de sebaj, mert rögtön utána a második szám a Time To Shine nekem már így első hallásra is iszonyúan tetszik, érdekes dalamma egyből megfogott. Nem egy "tipikus" szám, változatos basszus, szép kiállás és mielőtt beindul, majd beindulást követően az a nyúzás valami eszméletlen jó, kicsit D-Passion feelinget éreztem amikor hallgattam...
A B oldalra került fel elsőként a Your Love is Gone, amit a múltkori értékelésemnél eléggé lehúztam, de most viszont tökre bejött :D Lehet, hogy mert ilyen elérzékenyült pillanatomban vagyok, hiszen egy új Promo lemez mindig hasonló hatás vált ki nálam és mivel a szám ilyen éneklős-romantikus-lightos most megérintette a romantikus lelkem :D Most se mondanám, hogy kimondott party track, de valahogy kikapcsol, elgondolkoztat, de nem tudom pontosan megfogalmazni...
A negyedik szám lett az említett Meccano Twins által remixelt Different Breed Of Men. Nem kérdéses, hogy ez egy hatalmas nagy bulizós zene, remek lyrics-sel, jó basszussal, de a különlegessége abban rejlik, hogy nagyon jó hangzást ad, ahogy a Third Movement stílusa keveredik a Meccano ikrek stílusával. Nem kérdéses, hogy ez egy 10/10-es szám nálam!
Összességében azt kell mondjam, hogy volt már a Type-ok között olyan, ami jobban tetszett, de úgy összességében nálam ez a vinyl is egy 10/7-es (Ha nem lenne a Meccano remix, akkor biztos 10/5-öt adnék...)

Most pedig jöjjön egy szavazás a vinyl-ről és a preview-ek a számokról:

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr84813536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.12.11. 17:03:03

tudom hogy kedvenced promo de egyre szarabbakat csinál, ez olyan mint nekem dione volt a kedvence de rájöttem egyre szarabbat csinál most inkább húzok az enzyme felé

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.12.11. 17:55:56

ezzel nem értek egyet, hogy egyre szarabbakat csinál. Folyamatosan változik a stílusa, teljesen vegyes zenéket csinál, mindig próbál újra törekedni, néha egy kicsit darkosabbat, néha igazi TTM-eset, néha lightosat. Persze nekem is vannak számai amik nem tetszenek, de sztem nagyon is illik hozzá a "Revolutionist" jelző, hiszen tényleg folyamatosan újít, leszarja, hogy ki mit mond, mert valakinek az egyik oldala jön be, van akinek a másik. Ha olvastad Mercy blogján az ő véleményét: neki a From Deep Within kurvára tetszik. Ha nézted a SSK-n a hozzászólásokat, ott többen a Your Love Is Gone-tól vannak odáig (akik a lightosabbat szeretik). Akik traxtormosok, azok kedvüket lelhetik a Meccano remixben, a maradék pedig élvezze a Time To Shine-t, ami egy az egyben magába foglalja a TTM-s "hangzásvilágot" és pl nekem mint nagy TTM fannak kurvára bejön az a szám. Mercy Enzyme-es őt a darkosabb vonzza. Egy csomó ember hardstyle-os, trance-s stb, azoknak lehet hogy bejön az éneklős Love is Gone.
Na nem ragozom, egyértelmű, hogy Promo foylamatosan variálgatja a stílusokat (akár lemezen belül is), de hogy "szar" az egyáltalán nem igaz!

F34R 2008.12.11. 18:36:10

bocs hogy leszaroztam sztnék én olyanná válni mint promo a meccano twins remix az kurva nagy csak ha sima szólóba nyomja nics aki remixet készit én úgyérzem hogy elkúrja a dobot nekem olyan kopogós mintha nem tudna újítani és felveni a versenyt a többi mainystream-es produccer . Jó régóta van a szcénában úgyhogy tudja mi a dörgés mondjuk ha öszeálna vkivel nagyobb sikert aratna:) Pl(enydmion) többen vannak nekem az ő zenéklyük jobban bejön

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.12.11. 19:55:04

tény, hogy ritkán játszik együtt valakivel, és inkább "magányos farkas", de amikor összeáll pl D-Passion-nel akkor eszméletlen miket alkotnak ketten. Megint megjegyezném, hogy ez csak az én véleményem, van aki "enzymesebb", van aki az olasz traxtorm felé húz, én TTM-es vagyok, egyszerűen imádom a stílusukat. Egyszerűen utánozhatatlan mind D-Passion, Promo, T-Junction, Alex B és sorolhatnám... Ugyanígy vannak külön egyéniségek az összes label-nél és kinek az jön be, kinek ez...
azért egy Promo vs Endymion számot is meghallgatnék az tuti :D
süti beállítások módosítása