2010-03-13 Armageddon XIII

Tisztán emlékszem arra a pillanatra, amikor március 12-én Csabikával éppen felénk tartottunk, hogy zenélgessünk egy jót, amikor egyszercsak megcsörrent a telefonom és látom, hogy Sheft barátom hív. Felveszem, mondom neki, hogy lökjed. Erre ő nem kertelve megkérdezi, hogy nem lenne-e kedvem másnap kivezetni Ausztriába, mert hogy lennének hárman akik ki szeretnének menni csak nincs sofőr+autó. Kissé megdöbbentem a hír hallatán, így mondtam neki, hogy ha hazaértünk akkor visszacsörgök. Így is lett, és mondanom sem kell, hogy addigra már nagyon adtam az ötletet, és már csak egy akadály volt előttem: beadagolni a sztorit édes szüleimnek, akik éppen akkor utaztak el a hétvégére. Tárcsázom édesanyát, akinek vázolom finoman a szituációt, majd egyből kapok egy hatalmas NEM!-et a pofámba. No de tudok én bánni az emberekkel, úgyhogy felhívtam fatert, aki anya mellett volt és mondtam neki, hogy jó lenne ha beszélgetnének erről a témáról... Fél óra múlva hív anya, hogy menjetek, csak óvatosan és stb... :D Úgyhogy 12-én este 11-ko már hívtam is Sheft bácsit, hogy mikor és hol találkozunk holnap mert megkaptuk az áldást. Szombat délután ütköztünk a srácokkal és már vettük is az irányt Osztrákország felé. Azt leszámítva, hogy a Szombathelyig tartó út durván 5 óra volt, mert 20 percenként meg kellett állnunk hugyozni a sört vedelő utastársaim miatt minden rendben alakult és  végül egy szombathelyi benzinkútnál sikeresen ütköztünk a maradék magyar társasággal, ahonnan aztán együtt mentünk tovább Hartbergbe.
Beugró nem volt, mert 21.30 előtt érkeztünk, megkaptuk a pecsétünket, aztán olyan éjfél környékéig még kint iszogattunk meg dumálgattunk, mivel addig fos hardstyle szólt bent, amitől már a fülemen folyt ki a nyál... No de amikor eljött az idő és elsötétült minden, majd egy függöny mögül előbukkantak Evil Activities-ék, akkor már minden rendben volt :) Nem fogom ecsetelgetni a live act-ot, elég szerintem ha azt mondom, hogy Hollandia szintű élményt nyújtott... Jah és nagyon fontosnak tartok valamit megemlíteni, ami miatt hatalmas respect jár EA-nak és ezt még annak is el kell ismernie, aki nem szereti a zenéjüket. A történet a következő: A live kezdetekor egy emelvény szerűségen voltak, ott ahol a függöny takarta őket. Aztán ugye az act kezdetekor lejöttek mindhárman majd kezdetét vette a show. A lényeg: mikor már javában tartott a party, egyszercsak elcsendesedett minden és Evil Activities valami hasonló szöveget mondott angolul: "Tudjátok, hogy miért jöttünk le onnan fentről és nem onnan nyomjuk a show-t, hanem innen szemtől szembe veletek? Azért mert hiába a hírnév, mi is csak ugyanolyan emberek vagyunk mint ti és teljesen egyenrangúak vagyunk!" Erre így No Comment.
A 30 perces show után következett Kasparov, akit én világéletemben gyűlöltem, úgyhogy kicsit félre is vonultunk, aztán egyszer scak HOPP! mi történt? Minden elsötétült és elment a hang is :D Valaki velünk volt és megnyomta a tűzjelzőt, az meg ugye mindent letiltott és kurva sok időbe telt visszakapcsolni, úgy hogy "sajnos" az 1 órás sett-ből kb 20percet élvezhettek az emberek :D Persze aztán minden helyreállt és jött újra Evil Activities ezúttal egy solo DJ settel, ami hatalmasra sikerült és ez a set tette fel végülis a buli végére a koronát, a történetre pedig tegye fel ez a videó:

More videos:

https://www.youtube.com/watch?v=FQuV7b35Hwo&feature=watch_response
https://www.youtube.com/watch?v=XdKJ_EN5jO4&NR=1

Pictures:
http://picasaweb.google.hu/thewarrior89/20100313ArmageddonXIII
http://kep.tar.hu/drfolli/50668048#2

http://events-online.at/fotos/view_event_fotos.php?id=293

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr242076717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása