I'm so busy in these days

Címkék: hír info saját 2009 0 day

2009.03.26. 16:09

Kicsit meg vagyok csúszva most a blogozgatással köszönhetően annak, hogy szakdolgozatomat kell írnom, ugyanis közeleg a határidő, én meg még elég szarrul állok vele. Ezért tartott napokig, hogy rendesen be tudjam fejezni a Hollandiás összefoglalómat, pedig gondolhatjátok, hogy melyikről írnék inkább 30-40 oldalt... De hát ez van, ez az élet.

Csak azért szar egy kicsit, mert annyi mindenről szeretnék írni, de egyszerűen nincs időm. Van egy rakás megjelenés és friss infó, vagyis már annyira talán nem frissek, hiszen kb 1-2 hete szeretnék már írni róluk. Ezenkívül mivel nekem mániám összegyűjteni minden infót a bulikkal kapcsolatban amikre kimegyek, így nem véletlen, hogy a Sound System Command-dal kapcsolatban is tele vagyok mindenféle dolgokkal. Ezek közül mondjuk már megosztottam az interjúkat, de van itt még 1-2 dolog, melyekről mindenképpen fogok néhány szót ejteni, amint nem kell kapkodnom.

Ráadásul a jogsival is haladok már, aból is közeleg a vizsga időpontja, most szombaton pedig megyek az első Brokernet-es képzésre, úgyhogy onnantól még azt is kell tanulnom.

Szóval láthatjátok, hogy be vagyok most táblázva, ezért nem vagyok mostanság túl aktív, de igyekszem azért up to date maradni már amennyire lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr351027188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása