Some vinyl releases

Címkék: zene vinyl hardcore hír info music 2009

2009.04.13. 17:49

Képben vagyok, hogy nem vagyok valami up to date a zenéket illetőleg sem, ellenben volt pár olyan megjelenés az utóbbi napokban/hetekben, amik mellett nem tudok és nem is akarok szó nélkül elmenni, ellenben mivel annyira nem számítanak újdonságnak, így úgy döntöttem, hogy csak 1-1 szót ejtek róluk és azt is egyetlen poston belül.

Hogy tisztább legyen a kép, elárulom, hogy a következő lemezekről fogok  némi véleményt alkotni:

  • (MOH075) Angerfist - No Fucking Soul
  • (MOH076) Various Artists - Legend
  • (IMPHC003) Divato - Raw 'N' Louder (Remix)
  • (NEO042) Evil Activities & Dj Panic - Invincible
  • (BZRK39) Bertocucci Feranzano - XTC Love (The 2009 Remixes)
  • (RWF003) State Of Emergency - Call It Music
  • (TRAX080) Tommyknocker - Criminal
  • (VB004) G-Town Madness & The Viper - Live A Lie

 

(MOH075) Angerfist - No Fucking Soul

A1 Angerfist feat Vince - No Fucking Soul
A2 Angerfist - Choices
B1 Angerfist feat Predator - 187
B2 Angerfist - Anticipate

Ismét egy igen ütős Angerfist release jelent meg a Masters Of Hardcore label-en. Igazi újdonságot talán az A1 jelenthet, azt ugyanis eddig még nem szerezhettük be teljes egészében. A másik három szám már a Mutilate album megjelenése óta ismert, azonban eddig még nem kerültek fel vinylre. Kicsit olyan érzésem van ennél a lemeznél, mintha Angerfist nekem válogatta volna rá pont ezt a három számot, ugyanis pont ezekre fájt már a fogam régóta. Természetesen már meg is rendeltem, úgyhogy hamarosan a birtokomban tudhatom ezt a bomba lemezt.


(MOH076) Various Artists - Legend

A1 Predator & Angerfist - Legend
B1 Tomcat & Rudeboy - Pull the strings
B2 DNME - Existenz 

Ezzel a MOH vinyllel kapcsolatban vegyesek az érzéseim, hiszen valóban jó számok kerültek rá, azonban valahogy máshogy vártam volna ezeknek a trackeknek a megjelenését. Valójában azt hittem, hogy hamarosan jön majd egy Tomcat & Rudeboy vinyl, illetve egy DNME lemez, majd mondjuk MOH078-nak jöhetett volna az Angerfist - Legend, amire rákerülhettek volna a maradék ütős számok a Mutilate-ről (Back Up, Close To You, Bite Yo Style). Ahogyan az látható, a MOHosok máshogy vélekedtek erről és ehelyett rápakoltak 3 számot egy lemezre és kiadtak egy various vinylt. Viszont hamár így cselekedtek, akkor nehéz lett volna az A oldalra mégegy számot feltenni? Mert van miből választani, szóval abszolút nem értem ezt a 3 számos release-t. Ez túl sok negatívum ahhoz, hogy megvegyem ezt a lemezt, főleg ebben a válságos időszakban. Talán majd egyszer, ha jobbra fordul az anyagi helyzetem, és az euró és lejjebb mászik, akkor azért mégiscask bezsebelem ezt a lemezt.


 

(IMPHC003) Divato - Raw 'N' Louder (Remix)

A1 Divato - Raw 'N' Louder (T-Junction Remix)
B1 Divato - Raw 'N' Louder (The Crucifier Remix)

Valójában azóta áhítoztam erre a T-Junction remixre mióta feltűnt a legutóbbi MOH albumon, azonban arra nem számítottam, hogy ilyen formában fog napvilágot látni. Sok féle variációt el tudtam volna képzelni ennek a számnak a vinylen való megjelenésére, de hogy rátegyék egy ilyen labelre, mint az Important Hardcore... De még a label oké, kit érdekel végülis... De akkor valami értelmesebb kompozíciót is ki lehetett volna találni, mint hogy mellé tegyenek egy harmatgyenge Crucifier remixet... Persze, mint nagy TTM fan imádom T-Junction-t és nem mulasztanám el egy remixét sem, főleg ha ilyen alázóra sikerül t, úgyhogy természetesen megrendeltem a lemezt. Azonban mégis csalódott vagyok, mert ha eljátszok a gondolattal, hogy mondjuk ez került volna fel a Legend-re A2-nek, hát nem lennének problémák...


(NEO042) Evil Activities & Dj Panic - Invincible

A1 Evil Activities & Dj Panic feat MC Alee - Invincible
B1 Evil Activities & Dj Panic - Quiet Dedication (Neophyte & Tha Playah Remix)
B2 Evil Activities feat MC Ruffian - Nothing

Sokat nem írok erről a lemezről, egyszerűen zseniális számok, amint rendelhető lesz Recess-en, már jöhet is. Azért ennek is adok egy fekete pontot, mert nem hiszem el, hogy egy 3 számos release már megint???!!! Miért kell ilyen üresen hagyni mindig a kurva A oldalt? Nem tudom felfogni. Olyan szép lett volna, ha rákerül mondjuk a Klaar Om Te Rossen, vagy a Step Up... Áhh na mindegy...


(BZRK39) Bertocucci Feranzano - XTC Love (The 2009 Remixes)

A1 Bertocucci Feranzano - XTC Love (Promo Goes BZRK Mix)
B1 Bertocucci Feranzano - XTC Love (Headbanger Remix)
B2 Bertocucci Feranzano - XTC Love (Original Mix)

Nah ez az a lemez, aminél bánja a faszom, hogy mik kerültek rá, ha egyszer ott van Promo remixe! Egyszerűen 100%-os az a szám az első pillanattól az utolsó másodpercig... Mellesleg megjegyezném, hogy kellemeset csalódtam a Headbanger remixben, azis egész kis pofás szám lett, habár én biztos soha nem fogom felrakni, de majd a Megarave fanok biztos tolják ezerrel.


(RWF003) State Of Emergency - Call It Music

A1 State Of Emergency - Call It Music
B1 State Of Emergency - Vanity
B2 State Of Emergency - Game Time (Broken Rules Remix)

Ez egy olyan lemez, amit nagyon vártam és amikor meghallgattam akkorát csalódtam, hogy csak na. Az első két bomba Rawfuel lemez után biztosra vettem, hogy ha kijön a 3. darab, akkor már rakom is a kosárba, ennek ellenére még csak hallgatni se bírom kis túlzással. A Shock From The Pain után sokkal többre számítottam State Of Emergency-től. Most vagy velem van a baj, vagy a Recess-nél hazudnak, de el nem hiszem, hogy az első helyen áll ez a lemez a Bestsellersek listáján. Igazából a három szám közül egyikben sincs semmi ami úgy igazán tetszene. Még az A1 az úgy ahogy oké, de a B1 az nagyon gyenge, a B2 pedig egy SZAR. Azt a szuper Game Time-ot így elbaszni, te úristen... Mi a kurva anyjáért nyúl hozzá a Broken Rules egy perfekt számhoz ahelyett, hogy gyártaná inkább a szarabbnál szarabb számait...


(TRAX080) Tommyknocker - Criminal

A1 Tommyknocker - Crunk
B1 Tommyknocker - Criminal
B2 Tommyknocker - One Sick Dj

Ez a lemez valami fenomenálisra sikerült! Tommykncoker visszatért és jobb számokat gyárt mint valaha! Az A oldali szám egyértelműen a leggyengébb és az biztos, hogy a tű az én példányomnak azt a felét soha nem fogja érinteni, viszont a B oldalt annál többször! Le a kalappal Tommy előtt, hatalmas lemezzel rért vissza hosszas hallgatása után és ilyenkor mondom azt, hogy megérte, hogy nem adott ki új zenéket egy ideje.


(VB004) G-Town Madness & The Viper - Live A Lie

A1 Live A Lie
B1 Envy
B2 Cliffhanger (Angerfist Remix)

Hamarosan megjelenik a Viper Beatz 4. darabja, amit sokan nagyon sztárolnak, a Live A Lie-t mostanában rengeteg külföldi DJ felteszi, ám személy szerint engem nem nagyon hat meg a szám. A kiállás tetszik, jó az eredeti szám, amiből azt a részt lopták, viszont onnantól, hogy "behardcoreosodik" már nem igazán jön be. Véleményem szerint többet ki lehetett volna hozni ebből a számból és bízom benne, hogy valaki majd jól megremixeli. Az Envy nekem nem jön be, egyértelműen az a leggyengébb szám a lemezen. Kicsit sajnálom azt az Angerfist remixet, hogy erre a lemezre került, mert egy tipikusan iszonyat jó remixről van szó, amit mindenképp meg kell szerezni, de jobban örültem volna, ha valami más környezetben lát napvilágot. Pl Legend A2... :P

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr251062779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása