Kb 5 perce zártam be a blogomat, hogy körbenézek a megszokott honlapjaimon, hogy van-e valami friss infójuk. Hát volt egy kevés, több oldalon is találtam néhány érdekességet, amiket most megosztok azokkal, akik érdekeltek ezügyben.
_________________________________________________________________________

Masters Of Hardcore - Design The Future
Kihirdették a következő Masters Of Hardcore bulinak az időpontját, címét és helyszínét. Azt írták, hogy további információt november 29-én 10:00-kor teszik ki az oldalra.
Masters Of Hardcore
Design The Future
7 Maart 2009
Brabanthallen – Den Bosch (NL)
22.00 – 07.00
Presale: 45 €
www.artofdance.nl
www.mastersofhardcore.com

_________________________________________________________________________

T3RDM150 - Promo - The Worst Of 2
Promo új albumja nemsokára a boltokban! A The Worst Of 2 tele lesz a legújabb Promo számokkal, és azt hiszem ez azt jelenti, hogy 2008 egyik legjobb albumja közeleg! Személyes véleményem, hogy a lemez után vinyl-t is fognak kiadni, amit már alig várok ;)
Már a szlogentől is feláll a szőr a hátamon:

Well brace yourselves, it's about to get even worse!

_________________________________________________________________________

Traxtorm honlapja mától minden héten meglepi a regisztrált tagokat ingyenes különlegességekkel (speciális mixek, háttérképek, csengőhangok stb.)
Ezen a héten le lehet tölteni egy Traxtorm megamix első részét. Ez a rész az első része egy olyan sorozatnak, melyben megamixekben fogják feldolgozni az összes számot, melyet a Traxtorm 1995-től kezdve adott ki!
Ez a mix, most 25 számot tartalmaz és innen tölthető le (tracklist a csomagban)!

_________________________________________________________________________

[MOH071] Angerfist - In a Million Years DOWNLOAD
Megérkezett az új Angerfist vinyl, méghozzá In a Million Years címmel. Engem eléggé áramütésként ért a hír, nem számítottam egy új MOH vinylre ilyen gyorsan Korsakoff lemeze után. Mindenestre kellemes meglepetés volt elolvasnom a tracklist-et, főleg amikor megláttam rajta személyes kedvencemet a Broken Chain Mad Dog féle remixét! Egyébként a teljes tracklist a következő:

01   Angerfist - In A Million Years   04:45
02   Angerfist ft. Crucifier - Broken Chain (Mad Dog Remix)   04:56
03   Angerfist - Brother's Keepers (Feat Cixx & Kokka)   05:04
04   Angerfist - Stainless Steel  (Rehabbed By Predator)   04:45

Sajnálom viszont, hogy nem került rá a Take You Back-nek a remixe, vagy a Choices, de sebaj, majd legközelebb. Természetesen így is meg fogom venni hamarosan :)
_________________________________________________________________________

HM2766 - Dj Piwi - Fly Away
Alig dobták ki a HM2765-öt, ami rettentő gyengére sikerült, de ha nem csak egy szám lett volna a lemezen akkor talán még el is csúszott volna az a Punani  remix a többi szám között, de hát nem így történt... Kb egy hétre rá már meg is jelent a HM2766. Új, méghozzá spanyol producert köszönthetünk a Hardcore Blasters színeiben. A honlapon azt írták, hogy jó kis mainstyle-os hardcore lemez lesz., úgyhogy én kíváncsian várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr33781864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.11.22. 10:26:20

A Promo Albumot én is várom már remélem olyan jó lesz mint az előző vinyl
A legújabb Hardcore Blasters vinylt tegnap néztem kurva jók a prev-ek az első szám nekem nagyon bejön főleg a szám meásodik felében lévő melody.A MOH al kapcsolatba mindig szerettem volna kijutni de soha nem került rá sor anyagi okok miatt:(

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.11.22. 10:48:44

Hát én már kétszer voltam MOH-on, 1× Titans-en, idén pedig Promo - Shadowbox-on. Most mondjuk úgy szeretnék menni, hogy Dominatorra, Thunderdome-ra, Project HC-ra vagy pedig Nightmare Outdoor-ra. Majd meglátom még, hogy melyik mikor lesz.
süti beállítások módosítása