Tegnap, amikor elküldtem egy e-mailt a Third Movement-nek, melyben Promo - Sound System plakátért kuncsorogtam még arra is elég kevés esélyt láttam, hogy egyáltalán válaszolni fognak, azonban ma délután jött a válasz, hogy természetesen küldenek nekem, azonban, ha azt akarom, hogy ne gyűrődjön szanaszét, akkor 10€-ért vesznek nekem ilyen "csövet", amiben szépen összetekerve hibátlan állapotban fogom megkapni az áhított postert.

Gondolom sejthetitek, hogy azonnal mentem a paypal-ra és már utaltam is a 10€-t. Itt említeném meg, hogy majd leesett az állam, amikor láttam, hogy 3152 Ft-ba került 10€, de hát nincs mit tenni, itt a világválság... Persze kurvára nem érdekel az a pár száz forint ha ilyen dologról van szó, ezt csak úgy érdekességképpen írtam.

Voltam olyan pofátlan, hogy a válasz levélben megírtam, hogy ha akad még felesleges posterük/flyerük, akkor azokat is becsomagolhatják :D Végülis egy próbát megért, aztán majd meglátjuk mi lesz belőle, azonban egy biztos: egy hibátlan Promo óriásplakát tulajdonosa lettem ami nekem felér egy orgazmussal, úgyhogy most nagyon happy vagyok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr24948758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása