The Third Movement betartotta amit ígért és a mai naptól valóban rendelhető Promo új vinyle, valamint, ahogyan azt megjósoltam adtak egy kicsit több infót is a lemezről. Többek között választ kaptam a kérdésemre is a "színnel" kapcsolatban, hiszen a shop-ban ott díszeleg a title mellett a WHITE jelző, úgyhogy úgy néz ki, hogy nem törték meg ezt a szép hagyományt és tovább színesítik mindennapjainkat. Feltehetőleg a 10B cselesen majd BLACK jelzőt fog kapni, de ez csak az én feltételezésem :)

Nem tudom, hogy másnak is feltűnt-e, de nekem nagyon szemet szúrt az a jelző, amivel a Type 10-t illették. Konkrétan az, hogy "final chapter of the type series". Most akkor kész, ennyi volt a Type széria, vagy mi a pöcsöm az, hogy FINAL???

Remélem, hogy nem ér véget ezzel a 10-es release-el ez a sorozat, aminek el kell ismerni, hogy voltak kevésbé jó darabjai is, de mindenképpen igazi műremekek is tartoznak ezek közé a lemezek közé.

Persze ne feledjük el, hogy ott van a Gold Series is, aminek eddig 2 példánya jött csak ki, de mind a kettőre igazi klasszikus bomba zenék kerültek fel. Azonban mivel a Gold szériákra csak régi számok kerültek fel, ez nem lehet a Type "jövője".

Lényeg a lényeg, én bezsebeltem a 10. darabnak az A példányát, ami pedig a Promo lemezek jövőjét illeti biztosan ki fog találni a TTM valami megoldást, esetleg egy újabb széria indítását, amik talán a Battling Ignorance-hez fognak hasonlítani? De mint már említettem, ki tudja mit hoz a jövő...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr711076602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása