2010-05-01 Madness @ Vienna

Na ez sem egy tipikusan előre megtervezett, jól rákészült buli volt, ahogyan az Armageddon sem, viszont akárcsak az előző osztrák buli, ez is fantasztikusra sikerült...
Május elseje egy tipikus szombati napnak indult, éppen lent sörözgettem a rokonokkal, akik akkor itt voltak nálunk, amikor látom, hogy Sky barátom hív. Felkapom a telót és már kapom is a kérdést, hogy nem akarok-e velük menni ma Bécsbe. Kezdem keresni a kifogásokat, hogy rokonok vannak nálunk, meg családias május elseje van, meg hogy Zsanival azt terveztük, hogy bemegyünk a városba sétálgatni meg hasonlók. Sky papi azonban átlátott rajtam és vágta, hogy simán adnám az utat, így nem volt nehéz meggyőznie engem. Kérdeztem, hogy mikor indulnánk meg hasonlók, erre közli, hogy fél óra múlvára kész leszek-e? Hát nem igen volt más választásom, így hát gyorsan összeszedtem magam, majd kénytelen voltam beadagolni asszonynak a sztorit, aki persze erre jól megsértődött (persze csak másnapig haragudott, hiszen egy kis gazzal mindent jóvá lehet tenni :D). Camponánál ütköztem a srácokkal, majd délelőtt fél 12-kor már indultunk is Osztrákia felé. Nem siettünk, szépen kényelmesen utazgattunk, megálltunk itt-ott meg hasonlók. (Emlékezetes megálló volt egy osztrák kút, ahol megálltunk full szabálytalanul, majd persze az addig elfogyasztott söröknek a tartalmát is a közeli bokrokba ürítettük, majd amikor visszasétáltunk a kocsikhoz már ott állt mellettünk egy fekete Audi, vagy valami hasonló és két civil ruhás rendőrbácsi már kérte is az iratainkat :D Nagyon jó fejek voltak, nem kötekedtek csak arra kértek minket, hogy legközelebb használjuk az ingyenes wc-t és gondoljunk a csöves románokra akik esténként az általunk felszentelt bokrokbanszoktak aludni :D)
Kora délutánra már Bécsben voltunk, az idő kedvezett nekünk, így az egész délutánt a Práteren töltöttük, vidámparkoztunk, ettünk borzalmas lángost (az osztrákoknak fogalmuk sincs mi az a lángos...), sörözgettünk meg hasonlók. Este 8 körül visszamentünk a kocsihoz, bekajáltunk, majd megkerestük a helyet (nem volt egyszerű), a Club Lifestyle-t.
A hangulatra nem volt panasz, egész este remekül éreztük magunkat, jó zenék szóltak, finom volt a sör és jó arcok az emberek. Ennek ellenére nem állítanám, hogy zökkenőmentes kis bulizgatásról lett volna szó, egyrészt, mert hajnal 4 körül elhagytam a telefonom a nagy táncolásban, majd kicsivel később az ajtón kifele jövet valaki nekem jött és nem éppen barátkozni akart... Mindenesetre többen a segítségemre siettek, majd jól elverték az emberkét és örökre kitiltották az Osztrák hardcore bulikról. Nem mondanám, hogy sajnálom a telefonom, vagy azt a pár tockost amit kaptam, mert ennek köszönhetően nagyon jól sikerült összebarátkoznom a szervezőkkel, DJ-kkel, kidobókkal, szóval végülis abszolút pozitív a visszhangom erről a bécsi szcénáról és a buliról egyaránt!
Kb délelőtt 10-re értünk haza, aztán egyből mentem letiltatni a SIM kártyám és kértem egy újat, meg vettem egy új telót is, amit azóta kurvára megszerettem, szóval tiszta haszon volt elhagyni a másikat :D

Pictures:
http://picasaweb.google.hu/thewarrior89/20100501MadnessVienna

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr772076726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása