Összegyűjtöttem a napokban néhány érdekes/vicces/megdöbbentő/durva videót, azokból gondoltam megosztok párat amik valamilyen szempontból nagy hatást tettek rám.

Az első ilyen videó a tegnapi (2009-03-09) Mónika Showból való, ahol egy nő igencsak felhúzta magát azon, hogy az ex-férje, aki mellesleg 60 éves egy 30 körüli nővel csalta meg őt. Amikor ilyen színvonalú videókat látok, mindig két dolog jut az eszembe:

1. Idióta emberek mindig is voltak és lesznek is és ha történetesen egy ilyen TV műsorban rendeznek jelenetet az mindig nagy érdeklődést vált ki és ez rendjén is van.
2. Azonban az egy dolog, hogy valaki hülye és más dolog egy ilyet leadni a TV-ben főműsoridőben délután. Gondolom folyamatosan csökkent az amúgy sem éppen színvonalas műsor nézettsége és kapóra jött nekik egy jó kis balhé, amit aztán eszük ágában sem volt kivágni, mert ha leadják, akkor mindenki meg fogja nézni. Még szánalmasabb, hogy már ugye előző nap nagy beharangozása volt, hogy "Megőrült egy nő a Mónika Showban", másnap, azaz tegnap még az újságban is írtak róla, amikor még le sem adták a TV-ben, hogy ugye délután mindenki feltétlenül kapcsoljon az RTL Klubra.

Akárhogy is, láthatjátok, a műsor elérte célját és egy ország beszél róla és egy csomó weboldalon ez a téma, hát megadom nekik az örömöt és én is kiteszem a videójukat, "élvezzétek"... 


Ezután az agyhiányos műsor után jöjjön egy annál érdekesebb videó. Volt egy műsor, amiben az volt a lényeg, hogy egy illuzionistának 5 perc alatt minél több trükköt kellett bemutatnia. A következő videón látható a győztes és számomra valami elképesztő ez a videó. Az eszemmel tudom, hogy az egész csak szemfényvesztés, de mégis elképzelhetetlen számomra, hogy hogyan lehet ezt megvaósítani. Ez az igazi műsor, nem az amikor az a magyar "madár" a Dunába engedi magát betonba öntve...


Harmadik videónak egy olyat választottam, amit csak az erősebb idegzetűeknek ajánlok. A poént nem lövöm le, akit érdekel nézze meg ezt a 10 másodpercet. 


Na ezután jöjjön egy vicces kis videó, amiben egy kutya valami nagyon rosszat álmodhat, legalábbis én erre következtettem :) 


Végére tartogattam egy részletet, amelyet a Heti Hetes egyik adásából szereztem meg. A videóban Kern András elmeséli a János Vitéz történetét 21. századi stílusban. Nekem nagyon bejött és jókat röhögtem rajta, remélem nektek is tetszeni fog :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr39993788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dj.T-Virus 2009.03.10. 21:47:55

Nagyon fasza videók végignéztem mindet...az utolsó nagyot ütött...8D
Még most is szakadok...8D
Köszi.
süti beállítások módosítása