Hellsystem - Mad Pimp

[HM2767]

A1 - Mad Pimp
B1 - Undercover
B2 - Vor

Hellsystem nevére a figyelmemet a Bad Days-t tartalmazó lemez hívta fel a figyelmemet és tulajdonképpen amiket azóta produkált majdnem mind tetszettek. Ekkor ismerkedtem meg tulajdonképpen a zenéivel, de amiket előtte csinált nem fogtak meg túlzottan. Utána ugye kiadta a My Gun-t, amit Nitrogenetics is feldolgozott és valljuk meg iszonyat nagy sláger lett mind az eredeti és mind a remix, nem is véletlenül. Tavaly aztán megjelent az Executioner vinyl és ezzel nálam mindenképp feljebb került a produceri ranglistákon. Erről a lemezről  sajnos főleg a Pray-t hallhattuk több albumon illetve settben, amit személy szerint sajnálok, mert nekem a címadó dal sokkal jobban bejött és igazából azt a stílust társítom az ő nevéhez.

Most az olasz Hardcore Blasters label ismét egy nagyon ütős vinyllel lep meg minket. A bevezetőben nem véletlenül írtam Hellsystem-ről, hiszen  az új release-n is az ő 3 száma található. És most, hogy meghallgattam a preview-eket megnyugodtam, mert olyan stílusú zenéket alkotott, amik engem az Executioner-re emlékeztetnek és ez mindenképpen sok jó pontot jelent nálam. Persze biztos lesznek olyanok, akiknek ez nem pozitívumként fog szolgálni, mert valljzuk be egy kicsit "egykaptafára" készültek a számok, de mindegyikben megtalálható 1-1 egyedi vonás. És szerintem ez bőven elég ahhoz, hogy egy sikeres lemezt lehessen megjelentetni, főleg így, hogy az adott producer neve mögött azért szép számmal állnak nagysikerű számok.

Nos röviden ennyit akartam mondani erről a vinylről, az biztos, hogy én meg fogom venni már csak a Mad Pimp miatt is, ami magasan kiemelkedik a másik két szám közül, de végülis mind a három szám jónak mondható, így ez nem egy tipikus "egyjószámos" release lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr100870622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása