Nos a következő hír többeket érinthet, bár elsősorban most konkrétan magamra, vagyis az általam tervezett matricákra, vagyis azok reklámozására gondoltam. Akik olvasgatták az elmúlt napokban a blogom, illetve, akik voltak szombaton Explosion-ön, azok tudják, hogy újfajta "bizniszbe" fogtam bele, ami nem más matricagyártás. No persze nem arra kell gondolni hogy iparszerűen csináltatom a cuccokat, de el tudom intézni, a készítést. Nem kell semmi extrára gondolni, kb mindenki jól jár a dologból, nektek lesz mivel telenyomni a lemeztáskátokat, az otthoni cuccaitokat vagy akár meglephetitek szeretteiteket egy-egy különleges ajándékkal karácsonyra, vagy bármilyen elkövetkezendő alkalomra. Ráadásul most már két különböző emberrel vagyok kontaktban, így gyorsabb és hatékonyabb az eljárás is.

Egy kis kedvcsinálónak feldobtam néhány képet arról, hogy  most barátnőmmel milyeneket csináltatunk magunknak. Ő a fodrásztáskáját fogja vele díszíteni, én meg a lemeztáskám, a lemezjátszóimat, hangfalaimat, bármi kezem ügyébe akadót. Lessétek meg őket, ha érdekel a téma:

 

Természetesen ezek most CSAK azok, amiket éppen csináltatunk, de ezektől teljesen eltérő kivitelezés is megoldható.
Akit érdekel a dolog, nyugodtan vegye fel velem a kapcsolatot és garantálom, hogy meg tudunk egyezni az árban! Sőt, aki olyannal tud szolgálni, ami tetszik és akár énis hasznát veszem annak jár extra kedvezmény is ;) Elsősorban hardcore-os matricákra gondolok, de várom az attól eltérő egyéni ötleteket!

Természetesen mindenki tudja, (aki meg valamiért nem, az szedje össze magát gyorsan :D) durván két hét múlva lesz a következő hardcore buli, amin tervezem matricák árulását. Ezt azért is említem/említettem már meg többször is, mert akinek egyéni igénye lenne, az most szóljon, hogy el tudjam készíttetni, mert nem mindig pörög le 1-2 nap alatt! Akinek nincs egyéni igénye, de tervezi, hogy vásárol, az is dobhat egy üzenetet, csak, hogy tudjam mire kell számítanom!

Egy kis felmérésképpen nyitok egy új szavazást is, így aki lusta lenne kommentelni, elég ha kattint egyet névtelenül :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr19802753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2008.12.04. 06:45:04

én arra lennék kiíváncsi mire nyomod őket mármint mien papírra jah és mivel csinálod photoshop vagy egyszerű lépszerkesztő?

The Warrior · http://thewarrior.blog.hu/ 2008.12.04. 10:49:12

nem én nyomom őket, hanem rendes nyomdában készülnek. Amúgy én photoshopban szoktam megcsinálni, bár nem vagyok valami nagy photoshop guru, de azért az ilyen alap dolgok mennek
süti beállítások módosítása