Az új év első bejegyzése

Címkék: saját 2008 2009 0 day

2009.01.01. 14:57

Mindenkinek boldog új évet kívánok!

 


 

Hát elmúlt a 2008-as év is. Azt kell, hogy mondjam, hogy tavaly nagyon sok jó dolog történt velem, ezért azt hiszem nincs okom szidni az előző esztendőt. Voltam Hollandiában, Franciaországban, Csehországban, sikeresen vettem az akadályokat a suliban, elvégeztem a szakmai gyakorlatomat, minden vizsga elsőre sikerült, sokat buliztunk barátokkal, barátnőmmel, szépen gyarapítottam a lemezeim számát, felépítettem itthon egy elég jó hangtechnikát amiről már régóta álmodtam, vettünk egy új autót, ami mondhatni félig az enyém, sok új emberrel ismerkedtem meg a munkám során, bulikon, külföldön, mindent sikerült megvalósítanom amit csak szerettem volna így úgy érzem, hogy tényleg nincs  okom panaszra és remélem ez az év is hasonlóan jól fog telni. egyedül talán azt sajnálom, hogy nyáron a munka miatt kevés idő jutott a nyaralásra, de idén ezen mindenképpen változtatni szeretnék. Aztán majd meglátjuk mit hoz a jövő és hogyan alakulnak a dolgok...

Örülök neki, hogy a szilvesztert is sikerült jól eltölteni, így az sem húzta le a 2008-as év eddigi szintjét, sőt...

Ahhoz képest, hogy igazából semmi extra nem volt nagyon jól elszórakoztunk, sokat nevettünk, jókat sztorizgattunk, beszélgettünk. Köszönöm a résztvevőknek, hogy hozzájárultak a tegnap estéhez és az év jó zárásához!

Nagyjából elmondtam amit akartam, így a végére akkor szokásomhoz híven beszúrom a képeket, plusz csatolok egy videót is, ami éjfélkor készült :)
(a képek egyben innen tölthetőek)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr44851581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása