After My 20th Birthday

Címkék: hír képek info saját 2009 0 day

2009.03.08. 14:43

Hát gyerekek nagyon sikerült tegnap meglepnetek és habár alapvetően nem szeretem a meglepetéseket, ennek most nagyon örültem. Köszönöm nektek, hogy sikerült felejthetetlenné és emlékezetessé tennetek a 20. születésnapomat! Sose gondoltam volna, hogy ennyire össze lehet játszani az ember háta mögött, főleg ilyen szinten, hogy semmit se sejtsek az egészből. A legmeglepőbb az volt számomra, hogy utólag kiderült, hogy az is tudott róla, aki közvetlenül nem vett részt az "összeesküvésben". Nagy mocskok vagytok, de imádlak titeket :)

Szerencsére Ábel megörökítette egy videóval is az ajándékbontást, így meg tudom osztani a kedves olvasóimmal. Így Youtube-on kicsit sötét, de innen le lehet tölteni  és számítógépen jól látható a videó. 

Külön szeretnék azért is köszönetet mondani, hogy aki megígérte az el is jött, pedig tudom hogy többen jó messze laknak és mégis átutazták miattam a fél várost. Külön köszönet T-Virus Csabinak is a személyreszabott ajándékért, nagyon tetszik!

Volt pár igen mókás jelenet az este folyamán, sokat röhögtünk, jókat dumáltunk és én nagyon jól éreztem magam, remélem ez kölcsönös volt. Rávilágítottatok arra is, hogy érdemes írkálnom ide a blogra, mert így naprakészek vagytok az élettörténetemmel. Főleg Keselyű volt az, aki mindent kívülről fújt, nem tudtam neki semmi újat mesélni :D

A készített képeket itt lentebb meg tudjátok nézni, illetve innen letölthető egyben az összes.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr72989318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dj.T-Virus 2009.03.08. 19:13:55

Nagyon köszönöm hogy ott lehettem tegnap, nagyon jól éreztem magam. Örülök, hogy örömet tudtam szerezni azzal az egyedi kis ajándékkal. Sajnálom azért, hogy csak olyan kevés ideig tudtam maradni.

Dj.Storm · http://unitednewcitygabbers.fw.hu 2009.03.09. 14:30:38

BOLDOG SZÜLINAPOT ATTI BARÁTOM :)
sajnálom hogy nem tudtunk menni :( a képeket elnézve kurva nagy lehetett :D
tényleg sajnálom :( de majd megajándékozlak én is csak gyere le newcity-be:)megin :)
süti beállítások módosítása