D-Passion - Infection

[T3RDM151]

A1. D-Passion - Infection
A2. D-Passion - This Is The Day
B1. D-Passion - Realism (Promo Remix)
B2. D-Passion & Alex B - Plat & Voorspelbaar

Szándékosan nem ejtettem eddig egy szót sem erről a lemezről, habár az egy hete érkezett TTM hírlevélben már volt róla az első hivatalos infó, majd a héten már meg is lehetett rendelni, de én ennek ellenére várni akartam vele, amíg a kezemben tarthatom, de miután Mercy kritikája annyira felbaszott idegileg, hogy  most muszáj lesz kiírnom magamból a dühömet... Igazából azt nem értem Mercenary ellenszenvében, hogy saját bevallása szerint a Put Things Right-ig szerette D-Passion-t, de szerinte azóta nem csinált jó számot. Nálam ott van ellentmondás a két dolog között, hogy ismerve D-Passion összes számát a régitől, az újakig nem látok/hallok olyan stílusbeni változást amitől ekkora 180°-os fordulatot vehetne az ember kritikája. Mert az teljesen rendben van, hogy valakinek nem tetszik egy adott producer és a stílus amit képvisel, de D-Passion-nél semmi olyan változás nem történt, mint mondjuk teszem azt Promo-nál. Sokak megutálták Promo-t a stílusváltása miatt, amit még valahol alá tudok írni, mert oké, lehet, hogy valaki számára a My Claim To Fame volt Promo karrierjének a csúcsa és egy Time To Shine már nem jön be neki. Én mind a mai napig imádom a Brother Of Conflict-től kezdve a Cold As Stone-n keresztül az Always Futile-on át szinte az összes számát. És nem azért mert ő a híresneves Promo. Ha Kasparov vagy Dione, akár TOA :) adta volna ki a Time To Shine-t biztos hogy ugyanúgy megvettem volna, mint így hogy Promo csinálta.

D-Passion iránt hasonlóan érzek, nem is tudnék rossz számot említeni tőle... Ha nagyon megerőltetem magam, akkor talán csak az IM-n kiadott Twist Your Brain az egyetlen olyan lemez, amely nem igazán tetszik, habár inkább azt hallgatnám egész nap mint az új Megarave-ket... Mellesleg sokat megadnék, ha birtokolhatnám a Blacklist Amok-ot, a Fuck The Free World-öt, de pl ha meghallom az Unstoppable-t, a Realism-ot, netán a People Of Faith-et (szándékosan csak az utolsó lemezéről emeltem ki számokat) ott helyben akkora bulizhatnék jön rám hogy hajjaj... :)

Amikor megláttam ennek a vinylnek a tracklist-jét kis híján levizeltem a bokámat. Ha nem lenne akkora hatalmas lemez az Unstoppable, akkor azt mondanám, hogy simán odaveri, de ezesetben úgy fogalmaznék, hogy Rik-nek sikerült überelnie az eddigi legeslegjobb lemezét, így most elég nehéz jelzőkkel illetnem az Infection-t. Talán csak azt mondhatnám, hogy egyszerűen fenomenális számokat alkotott.

Na és persze ne feledkezzünk meg Alex B-ről sem, akinek a neve ott tündököl a Plat & Voorspelbaar nevű track mellett. Számomra Alex mindig is egy "második D-Passion" volt, remekül összeillik kettejük stílusa és a számaikat tekintve egy gyenge release sem található. Külön öröm számomra, hogy a számban csak holland szöveg van, amiből persze egy kukkot sem értek, de én mindig is imádtam az ilyen jellegű számokat, ezért is az egyik nagy kedvencem a Bij Gebrek Aan Beter, amit Alex Promo-val alkotott és talán nem véletlen, hogy mind a mai napig sok bulin felcsendül ez a nóta.

Ha már a B oldallal kezdtem, akkor maradnék is itt még egy darabig, legalábbis addig, amíg a Realism remixet próbálom meg szavakba önteni. Ez elég nehéz dolognak tűnik, nem igazán jön a nyelvemre más kifejezés a kikúrt jó-n kívül... Majd ha utólag beugrik valami, akkor majd idebiggyesztem :) A Realism már az Unstoppable-n is a második kedvenc számom volt és nem is mertem remélni, hogy valaki megremixelné, erre jön Promo és egy akkorát odabasz ezzel a remixxel, hogy az szavakban leírhatatlan. Nagyon tetszik ez a megvariált lyrics, mely tartalmazza az original-t, de egyben újjal is fel van turbózva. Ahogy beindul a szám, már a legelején már az önmagában felér egyfajta csodával. "Dancing offbeats to the rhythm" húúú bazzeg imádom ezt a számot :D

Ez a lemez már ezzel a két számmal túlnőne sok másik release-n, de hálistennek a Third Movement-nél nem nagyon szokás 2 számos vinylt kiadni, mindig igyekeznek megtölteni a bakelitet.

Az A oldalra D-Passion két legújabb száma került. Az egyik a This Is The Day, amiről már korábban írtam, a másik pedig a vinyl címadója az Infection.
Nagyon találó címet választott D-Passion, valóban mindkét szám már első hallásra olyan szinten megfertőzött, hogy kb 1 órája felváltva hallgatom őket.
Ennyire darálós számot D-Passion talán még sosem alkotott mint az Infection, kegyetlen módon bedarálja az agysejtjeimet mind az ütemmel, mind a lyrics-sel, valami elképesztő módon a rabjává tesz engem ez a zene...
A This Is The Day nem kevésbé tudja felpörgetni az embert, szintén remek szöveg, ami valami iszonyat módon párosul egy hatalmas dallammal. Tényleg leírhatatlan... Inkább hallgassátok meg ti is őket!!!

Egyenlőre mindegyik csak preview, habár az A1 kivételével összevágdostam őket különböző settekből a teljesség és élvezhetőség érdekében:

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr56955413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F34R 2009.02.21. 10:16:38

Sztem Mercenary nem tudja mit beszél ez is kibaszot jó d-passion ugyanúgy mint az előzöek is jók voltak, régóta nem írtam már de láttam vhol hogy kasparov inkáb mehetne hardstyle-nak:d igen ő a noisecontrollers egyik tagja Bas Oskam aki singlbe Kasparov azéert van egy kis hardstylos beütése a számainak. de jól effektelt zenéket tud ennek ellenére kihozni nem tom mi problémád van vele:D
süti beállítások módosítása