Gondolom feltűnt nektek is, hogy hetek óta fennt van a jobb felső sarokban az új Promo bulinak a flyere. Azonban eddig nem írtam még semmi konkrétat ezzel a bulival kapcsolatban. Ennek töb oka is, volt, a fő ok, hogy amíg nem volt lineup, addig még nem akartam felhozni ezt a témát. Most viszont, hogy nyilvánosságra hozták a DJ listát azonnal írnom kell ezzel kapcsolatban.

Nem tudom mi van velem, de mostanában minden délután amikor hazaértem, olyan fáradtság jött rám, hogy egyből le kellett feküdnöm. Ma már itthon voltam 14:00 előtt és gondoltam ledőlök egy kicsit. A vége az lett, hogy apa keltett fel 23.00-kor, hogy vegyem ki a kontaktlencsémet, mert már éjszaka van. Nagy nehezen összeszedtem magam, majd első utam a géphez vezetett. Miközben csekkolgatom az e-mailjeimet, látom hogy jött a havi Third Movement-es hírlevél. Na és vajon a fő hír mi volt benne???

ELKÉSZÜLT A SOUND SYSTEM COMMAND WEBOLDALA A LINEUPPAL EGYÜTT!

Hát kurva gyorsan felmentem, hogy kiderítsem kik is lesznek ott márciusban és ami ott fogadott az valami leírhatatlan. Ahogy az várható volt, (az előző Promo bulikat tekintve) egyből bejött egy full interaktív kezdőlap, amivel először azt se tudtam, hogy mit kezdjek, majd elolvastam a jobb alsó sarokban lévő "használati utasítást". A buli nevéhez híven te magad vagy a "hangmérnök", az első feladatod bekötögetni a kábeleket a megfelelő helyre. Miután ezzel megvoltam és aktiváltam a Sound Systemet elémtárult a vezérlő, ahol az equaliser segítségével információkat kaptam a fellépőkről, majd a hangerőt tekergetve a másik terem résztvevőit is megtekinthettem. Utána "Soundcheck"-eltem, majd ezután szabad kezet kaptam a gombok felett, hogy újra áttekinthessem a neveket és most már eközben zenéket is bekapcsolhattam. Nem voltak restek még egy crossfadert is berakni, hogy kezelhessük, hogy melyik oldal, milyen hangerővel szóljon.

A kellő hatást sikerült nálam kiváltania: Rohantam le anyáékhoz és közben kiabáltam, hogy "megvan a lineup!". Miután velük is végignézettem (persze nagyon lelkesek voltak :D) közöltem, hogy holnap megyek buszjegyet venni, majd amint hazaértem már rendelem is a belépőt. Ha minden jól megy akkor holnapra minden kellékem meglesz az úthoz, és számolhatom a napokat!

Na ennyit akkor, hogy hogyan éltem meg én ezt a remek hírt, most pedig akkor jöjjön akkor egy kisebb "információáradat" a buliról, melyet külön bejegyzésben szeretnék tálalni.

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr50942051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása