Q-Dance Presents:
Promo - Sound System Command
21-03-2009
After Movie

(Youtube)


Meglehetősen hiányoltam már az összefoglaló videóját a Sound System Command-nek, de hiába nézegettem nap mint nap a Q-Dance, illetve a Third Movement honlapját, nyomát se lehetett látni. Tulajdonképpen a véletlennek köszönhetem, hogy ráakadtam erre a videóra, ugyanis nem tudom milyen megfontolásból, de rákerestem Youtube-n. Aztán amikor a keresésem eredményt jelzett tágra nyílt szemekkel kattintottam, majd néztem végig a videót.

Az eredeti feltöltő Q-Dance volt, de milyen dolog az már, hogy Youtube-ra feldobják, de sehol egy betűvel nem említik... Ez egyáltalán nem a bevett szokás, de hát végülis mindegy, lehet, hogy valakinek ez alapból érthetődő, hogy Youtube-on keresgéli az ilyet és nem pedig a hivatalos oldalakon.

Mindenesetre azért nem kicsit rázott ki a hideg, amikor megnéztem a videót, és vigyorgott a fejem, hogy ott lehettem :) Külön tetszik, hogy Promo két szerintem egyedi számát vágták alá, történetesen a Grower-t, és a Tablet-et. Plusz pont, az intro az elején és az outro a végén. Nem nehéz kitalálni, de azért hátha valakinek nem lenne egyértelmű,  úgyhogy leírom hogy ezzel az intro-val nyitották meg a bulit, az outro-val pedig zárták.

Azért remélem ennek a bulinak már lesz DVD változata... Nem is értem, hogy a Shadowbox-nak miért nem csináltak. Jó lenne valami special edition, hogy két DVD-s packban kiadják a Shadowbox-nak és ennek a bulinak a videóját. Majd meglátjuk mit hoz a sors, én bízom a legjobbakban...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr751062612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása