Kapcsolódó bejegyzés


There's [1] message waiting for you

In Qontrol | 25-04-2009 | RAI Amsterdam


 

Néhány napja látott napvilágot az InQontrol idei trailere, ami nekem kibaszottul bejön! Nagyon kocka hangulatukban lehettek a szervezők, amikor megálmodták ezt a design-t, mert ennél computercentrikusabbra nem is sikerülhetett volna. No nem mintha ezt a kritikát negatívnak szánnám, véleményem szerint  iszonyat komoly és hatalmas ötlet övezi ezt a bulit, ezért is gondoltam, hogy feltétlenül írnom kell róla néhány sort.

Igazából már ott tetszett az egész, amikor még semmit nem láttam az egészből, csak fellátogattam a Q-dance oldalára és ott várt a szöveg: There's [1] message waiting for you. Nos az emberi kíváncsiság határtalan hát rányomtam. Erre bejött a flyer és egy pillanatra azt hittem, hogy valami hibát vétettek, az oldal kreálása közben, hiszen csupa ilyen "htmlkód" vagy micsoda jelent meg a leírás részben. Aztán megakadt a szemem az apróságokon és egyből mosolyra fakasztott :)

#include 
#include 

#include <25_apr_09>

int main(int char **Q)
{    
    fprintf(stdout," [0] Start, takeover.\n");
    fprintf(stdout," [+] takeover target: *.*;
    fprintf(stdout," [1] Make setuid shell, insert.system.password\n");
    if((int)make_sh(bck_own)==(-1))
    fprintf(stdout," [+] Execute, Shellcode !!\n\n");
    if((fk_pid=fork())==(0))
    {
        execle(pth_own,pth_own,"-l",(MAIN),"-d",(HS),(E HC),(HC),(NULL),own_NL-COMPLEX);
    }
    wait(&fk_pid);
    fprintf(stdout,"\n [5] Remove setting dir, files.\n");

    if((stat(bck_own,&s_t)==(0))&&(s_t.st_mode&S_ISUID))
    {
        fprintf(stdout," [+] takeover successful: WE ARE IN QONTROL\n");
        execl((tix 17_jan_09 TOL FRS),(NULL),(q-dance.nl));
    }
}

CTRL. ALT. DELETE

Akinek elsőre nem esett le, hogy miről vakerálok az nézze meg a trailert majd olvassa el újra :)
Hamár trailer, akkor csak annyit mondanék róla elöljáróban, hogy miután rákattintottam  és megnéztem néztem kb annyit mondtam, hogy "baszki na neee" :D Ez az eredeti felvételekkel összevagdosott videó valami kiba**tt komoly. És nagyon tetszik a mondanivalója, ahogy irányításuk alá vonnak minket meg az egész :) Valóban We Are In Qontrol!
 

Trailer (Youtube):

 

Egyébként túl sok általános infóval nem szolgálhatok, hiszen még több mint 4 hónap van hátra a buliig, viszont pár dolog biztos: ismét a megszokott amszterdami RAI-ben lesz ahogy eddig is, ismét több aréna lesz és ismét egy hatalmas partynak lehetnek tanúi mindazok akik olyan szerencsések, hogy részt vehetnek rajta...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr93864023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása