A napokban nem voltam a toppon a blogbejegyzések tekintetében, de most hogy jön a hétvége igyekszem bepótolni az elmaradásaimat minden téren.

Hogy a közepébe vágjak a dolgoknak egyből a (számomra) legfontosabbal kezdeném, vagyis azzal, hogy pontosan 1 hónap múlva körülbelül ilyen tájban fogok felülni az Amszterdamba tartó buszra, úgyhogy most már aktívan számolom visszafelé a napokat. Mázli, hogy február csak 28 napos, így  a hátralévő napok is kevesebbek :)

Nem szoktam sűrűn betegeskedni, általában max így télen elkap valami lightosabb bacilus, ami miatt szenvedek pár napot, de máskülönben sose vagyok beteg. Tegnap azonban kijött rajtam a "szokásos" téli gyengélkedés, ami torokfájással indult, majd miután hazaértem rutinról megfájdult a fejem is és ki is dőltem délután. Ma reggel persze már a közérzetem is szar volt, de azért suliban voltam. Ilyenkor jut eszembe, hogy középiskolában mit meg nem adott volna az ember egy jó betegségért csak hogy ne kelljen suliba menni, most bezzeg még betegen is inkább bemegy az ember...

Azért kellemes feeling fogott el, amikor az 1-es villamossal elhaladtam a Népliget előtt és megláttam a megállóban a nagy narancssárga Student Agency logoval ellátott buszt és akkor értettem meg, hogy miért mondta az utazási irodás csaj, hogy el sem lehet téveszteni a buszt, hiszen annyira kilóg a többi közül, hogy nehezen tudna az ember rosszra szállni.

Napközben kúráltam magam Strepsils-sel, aztán itthon ettem egy jó kis levest, meg ittam egy Neocitran-t, aztán most már jobban vagyok valamivel. Mondjuk inkáb most legyek beteg mint pár hét múlva...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr65954916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása