Enzyme X 30

A Enzyme X - Silly mid on
B Enzyme X - Deep square leg

Itt a 3., már ami a Cardiac féle meglepetések felfedését illeti. Nemsokára kint lesz az új Enzyme X, a 30.

Idézném magamat 1 hónappal ezelőttről:

Viszont a nagy titkolózás nem terjed ki a legújabb Enzyme X-re, számszerint a 30. darabjára eme sorozatnak. Sanszos, hogy a két rákerülő szám az új Enzyme Injection-ön feltünt Silly Mid On illetve Deep Square Leg lesz. Aztán ha mégsem akkor rosszul tippeltem...

Ahogy láthatjátok, jól tippeltem, valóban ez a két szám fog felkerülni az új X-re. A hagyományokat tartják, oldalanként 1-1 szám, mindkettő a már jól megszokott dark, tipikus Enzyme X stílust képviseli. Mit is mondahtnék még? Gyűjtőknek kötelező, egyébként semmi extra, volt már ennél sokkal jobb X is szerintem. Nekem 20-tól 24-ig mind tetszett, aztán ugye jött a speciális 5 lemezes 2526272829, amin szintén volt jó néhány remek szám, ám most úgy érzem nem sikerült überelni az eddigieket, ez a két szám a közelébe sem ér az utóbbi (10×2=) 20 Enzyme X számnak... Persze ez az én szerény véleményem.

Íme a két új szám, habár nem teljes verziók, azért bőven kiderül belőlük milyenre is sikerültek. Ha választanom kellene, akkor nekem a Silly Mid On sokkal jobban bejön...

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr83904916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása