What happened to me?

Címkék: hír képek info saját 2009 0 day

2009.06.21. 16:53

Nos lássuk csak mi minden történt velem április óta. Először csak címszavakban, aztán majd részletezem a dolgokat:

  • április 30: megérkezett a jogsim
  • május 1: Dunaújváros
  • május 5: első tárgyalásom :)
  • május 5 - június 19: vizsgák, zh-k, szopás ezerrel...
  • május 7: angol ismétlő érettségi (írásbeli)
  • május 9: angol szaknyelvvizsga (írásbeli)
  • május 10: Tata
  • május 12: apa szülinapja :)
  • május 12: záróvizsga előkészítő
  • május 16: Újváros
  • május 20: TV sztár lettem :D
  • május 21: Enikőnél
  • május 22: Zsani 20. szülinapja :) + Colánál házibuli
  • május 23: Zsani szülinapjának ünneplése nálunk + Pista Néniben
  • május 26: első szerződéskötésem :)
  • május 27: Barcelona lealázta a Manchestert :D
  • május 29: angol szaknyelvvizsga (szóbeli)
  • május 29: Kisoroszi
  • május 30: Zsani névnapja
  • június 4: Széchenyi-s osztálytali
  • június 6: Terminator 4 :)
  • június 8: angol szaknyelvvizsga eredmény: megfelelt ;)
  • június 11: szakdolgozat bírálat
  • június 12: büdös kurva átenged ügyvitelből harmadszorra (ezt muszáj megemlítenem, ez történelmi jelentőségű :D)
  • június 17: angol ismétlő érettségi (szóbeli)
  • június 18: záróvizsga 1. rész
  • június 19: záróvizsga 2. rész
  • június 19: Idegenforgalmi szakmenedzser lettem :D
  • június 19: angol ismétlő érettségi: 96% hehehe
  • június 20: Múzeumok éjszakája
  • június 21: blogozás folytatása :)

 

Huh asszem így nagyjából ennyi... Na nehogy azt higyjétek, hogy ilyen szuper a memóriám, hogy fejből tudok minden dátumot, illetve, hogy mi történt akkor. Határidőnapló nélkül nem igen emlékeztem volna mindenre, de mivel mostanában annyi mindent kellene fejben tartanom, ezért rászorulok az ilyen segédeszközökre :)
Most, hogy így összeszedtem a gondolataimat megpróbálkozok röviden mondatokba foglalni a fentebb felsoroltakat. Itt jegyezném meg, hogy feltűnt, hogy a blogokban milyen divattá vált a "tovább" gomb használata, így hát én is emögé rejtem a mondanivalómat :)

Amikor elkezdtem írni ezt a felsorolást elolvastam az utolsó bejegyzéseimet, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy olyannyira le vagyok maradva, hogy még az első újvárosi utat terveztem kocsival, illetve azon paráztam, hogy nem jön meg a jogsim. Nos megérkezett, ráadásul olyannyira időben, hogy május 1-jén már kocsival mentünk Newcitybe. Azóta már mégegyszer megjártuk, sőt voltunk Kisorosziban, illetve számtalan helyen, szóval már sikerült levezetnem jónéhányszáz kilométert hálisten problémamentesen.

Május beköszöntével kezdetét vette azonban egy elég húzós időszak. Amellett, hogy elérkezett a vizsgaidőszak és a zh-k ideje, elkezdtem aktívan űzni a munkát a Brokernet színeiben. Ez pedig tipikusan olyan meló, hogy nem arról szól, hogy egyszer megtanulsz valamit, aztán utána dolgozol vele egy életen át, hanem folyamatos képzéseket, tanulást igényel. Heti rendszerességgel vannak folyamatos továbbképzések és meetingek, amiken egyrészt kötelező, másrészt hasznos is részt venni. És akkor még nem is beszéltem a valódi munkavégzésről, az ügyfelek felkereséséről, időpontok egyeztetéséről és természetesen magukról a tárgyalásokról. Amiknek a megszervezése, lebonyolítása is sok időt és energiát igényel, valamint minden egyes tárgyalás után felmerülnek az intéznivalók és a milliomegy teendő... Azt hiszem érthető tehát, hogy a BGF-es tanulmányok, és a Brokernetes munka mellett aztán semmi szabadidőm nem volt nemhogy arra, hogy blogot vezessek, de egyáltalán arra, hogy kikapcsolódjak valamelyest. Ami kis szabadidőm volt, azt pedig igyekeztem egy kis szórakozásra használni, úgyhogy tényleg nem értem rá a gép előtt ülni és pötyögni.

Nagy nehezen sikerült a szűkös időbeosztásomba beilleszteni 1-1 pihenőnapot, amik nélkül nem hiszem, hogy elbírtam volna viselni ezt az időszakot. Kikapcsolódásképpen voltam Tatán horgászni, voltunk Kisorosziban Ábelékkal, ünnepeltük Zsani szülinapját, Colánál házibuliztunk, szóval abszolút be voltam táblázva minden áldott nap...

De szerencsére ez az időszak péntekkel végetért. Június 8-án megszereztem az idegenforgalmi angol szaknyelvvizsgámat, aztán letudtam az összes vizsgát, majd a záróvizsgát is és idegenforgalmi szakmenedzser lett belőlem. Múlt héten volt az ismétlő érettségimnek a szóbeli része, amit szintén sikeresen vettem. Ezáltal szert tettem 423 pontra, ami bízom benne, hogy elég lesz, hogy folytassam a tanulmányaimat úgy, ahogyan elképzeltem, de ez majd júliusban derül csak ki... Addig is nincs más dolgom, mint Brokernetnél serénykedni és élvezni a nyarat és a szabadságot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://thewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr111199038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása